خبرگزاری کار ایران

کاهش ۹۵ درصدی میزان تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۱۷۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، میزان تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان در سال جاری ۳۷هزار و ۷۳۵ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۵ درصد کاهش دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،اورجعلی علی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز در مدت سپری شده از سال جاری شاهد تردد ۹۷ هزار دستگاه وسایل نقلیه سنگین باری بودند.

او  افزود: در سال جاری ۵۹ هزار کامیون که ۲۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه از آنها ایرانی و بقیه خارجی بودند، از پایانه مرزی نوردوز در مرز مشترک ایران و ارمنستان و ۳۸ هزار دستگاه کامیون که ۱۳ هزار دستگاه ایرانی و بقیه خارجی بودند از مرز جلفا در مرز مشترک با جمهوری خودمختار نخجوان تردد کرده‌اند.

علیزاده گفت: در همین مدت میزان واردات و صادرات از پایانه مرزی نوردوز ۶۱۹ هزار و ۶۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این پایانه ۴۱ هزار تن بوده است.

او  گفت: همچنین، طی این مدت میزان واردات و صادرات کالا از پایانه مرزی جلفا ۲۵۳ هزار و ۷۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۲۲۷ هزار و ۱۰۰ تن بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز