خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد امید در استان اردبیل:

پیروزی اصلاح‌طلبان در استان اردبیل نشان از ریشه عمیق مردمی گفتمان اصلاحات دارد

رئیس ستاد امید استان اردبیل گفت : پیروزی اصلاح‌طلبان در استان نشان از ریشه‌دار بودن گفتمان اصلاحات در میان مردم استان اردبیل دارد.

مهدی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تبریک پیروزی قاطع لیست امید در استان اردبیل به مردم و منتخبان و سیاسیون استان گفت: همراهی حداکثری نمایندگان منتخب مردم در این استان با دولت تدبیر و امید و تعلق خاطر اکثریت رای دهندگان به گفتمان اصلاح و اعتدال نشان از هوش بالای سیاسی مردم استان و همدلی و همراهی همه نیروهای اصلاح طلب استان از حرکت ملی اصلاحات است.

وی افزود: امروز این پیروزی قاطع ناشی از تلاش همگانی مردمی و هماهنگی و همراهی نمایندگان اصلاح طلب و اعتدالی ادوار مجالس پنجم، ششم، هفتم و نهم اردبیل و مغان بود که یک دل و یک صدا جوانمردانه در برابر اقتدارگران ایستادند و بعد ازچهار نماینده اعتدالی و اصلاح‌طلب دور اول،  دو نماینده دیگر اصلاح‌طلب را راهی مجلس دهم کردند.

رئیس ستاد امید در استان اردبیل تصریح کرد: استان قهرمان اردبیل با سهم شش نماینده همراه دولت از مجموع هفت نماینده استان مانند 20 سال اخیر تاریخ سیاسی استان یکی از استان‌های پیشرو در حمایت از اصلاحات و اصلاح‌طلبان و اعتدالیون است که این دوره نیز با این منش خودنمایی باز خودنمایی کرد.

دبیر سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی در اردبیل گفت: شیرینی این انتخاب و همراهی بزرگ مردمی در استان همراه با پیروزی‌های بزرگ ملت و دولت ایران اسلامی در عرصه‌های ملی و بین المللی افقی‌هایی نوید بخش برای امتداد امید نمایان ساخته است.

کد خبر : ۳۶۶۲۹۱