خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه ۵ انجمن سینمای جوانان ایران خبر داد:

توفیق فیلمسازان اردبیل در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۵۵۵

فیلم مستند "قارلی داملار" در صدر کاندیداهای جوایز جشنواره سینما حقیقت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، این فیلم در بخش بهترین فیلم "انجمن سینمای جوانان استان‌اردبیل"، بهترین کارگردانی"هایده مرادی"، بهترین تصویر "عبدالله شکری، بهترین تحقیق و پژوهش "هایده مرادی و بهترین تدوین "عبدالله شکری" نامزد دریافت جایزه است.

همچنین "ارسطو مداحی‌گیوی" فیلمبردار پیشکسوت و عضو انجمن سینمای جوانان استان اردبیل بخاطر فیلم "برد" در بخش تصویربرداری این جشنواره نامزد دریافت جایزه است.

میردولت موسوی مدیر منطقه 5 انجمن سینمای جوانان ایران، با اعلام این خبر همچنین از توفیق فیلم کوتاه "پیرمردها نمی‌میرند" ساخته "رضا جمالی" از تولیدات انجمن سینمای جوانان اردبیل و "بچه مرز" ساخته همین فیلمساز در جشنواره "BAK" در ترکیه خبر داد و افزود: "رضا جمالی" تندیس بهترین کارگردانی این جشنواره را برای فیلم "بچه مرز"  و "کاظم هاشم زاده" تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را بخاطر فیلم "پیرمردها نمی میرند" دریافت کردند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل هم چنین خاطرنشان کرد: "غلامرضا صیامی زاده" از پیشکسوتان سینما و تلویزیون ایران و عضو انجمن سینمای جوانان استان اردبیل داوری بخش بین الملل این جشنواره را برعهده داشت.

موسوی در انتهای سخنان خود از حضور فیلم های مستند "قارلی داملار" ساخته "هایده مرادی" و "نارو رنج" ساخته "داور نجفی" در بخش مسابقه جشنواره حسنات خبر داد و تصریح کرد: انجمن سینمای جوانان استان اردبیل در سال جاری حدود 30 جایزه با ارزش از جشنواره های ملی و بین المللی دریافت کرده و در صورت حمایت مادی مسئولان و باور کردن جوانان، استحقاق فیلمسازان اردبیل بیش از اینها می‌تواند باشد.

انتهای پیام/
سمیه غریبی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز