خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کارگر؛

از کارگران برگزیده اردبیل توسط خانه کارگر تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۰۸

به مناسبت گرامیداشت هفت کارگر از کارگران برگزیده استان اردبیل با حضور در دفتر امام جمعه اردبیل و نماینده ولی‌فقیه در استان تجلیل به عمل آمد.

به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر از کارگران برگزیده استان اردبیل با حضور در دفتر امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اردبیل، اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر و نمایندگان کارگری تعدادی از واحدهای تولیدی استان با حضور در دفتر امام جمعه اردبیل طی مراسمی که در آن فرماندار اردبیل و مدیر کل تامین اجتماعی استان نیز حضور داشتند از کارگران برگزیده و رسانه‌های فعال در حوزه کارگری تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه مرتضی مقدم دبیر اجرایی خانه کارگر اردبیل با ارائه گزارش از فعالیت‌های خانه کارگر استان اردبیل گوشه‌ای از مشکلات جامعه کارگری را بازگو کرده و خواهان استفاده از راهنمایی‌ها و حمایت نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل آیت الله سید حسن عاملی شد.
امام جمعه اردبیل نیز در این دیدار گفت: رابطه کارگر و کارفرما در جامعه به صورتی تعریف شود که ساختاری مادی نداشته باشد و در صورتی‌که کارفرمایی صرفا با نیت منفعت طلبی وارد بازار کار شود، شرایط سوء استفاده از کارگر فراهم می‌شود.
آیت الله عاملی تصریح کرد: کارگران اگر محیط کار و کارخانه‌ها را جزئی از ثروت خود قلمداد کنند، با جان و دل از آن حفاظت می‌کند و کم کاری نمی‌کند.

وی گفت: با کار و تلاش کارگران شرافتمند ایران اسلامی است که تاکنون در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب دوام آورده‌ایم.
در پایان این مراسم از کارگران نمونه واحدهای صنعتی و تولیدی همچون کارخانه سیمان، ذوب آهن اردبیل، نساجی اردبیل، اتحادیه کارگران ساختمای شرکت جهان سرنگ و کانون بازنشستگان توسط امام جمعه اردبیل تجلیل شد. همچنین از سرپرستان خبرگزاری‌های ایلنا، فارس و مهر به عنوان رسانه‌های حامی کارگران تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز