خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

تحقق وعده خرید دومین خودروی ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردبیل2

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۷۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تحقق خرید دومین خودروی ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی اردبیل2 و تحویل آن به ایستگاه شهرک در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: شهرک صنعتی اردبیل2 با مساحت بیش از 700 هکتار به عنوان بزرگترین و مهمترین شهرک صنعتی استان محسوب می‌شود و بیش از نیمی از مساحت کل شهرک‌های صنعتی استان در برگیرنده این شهرک صنعتی است.

علایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تجهیز ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اردبیل2 به خودروی دوم در دستور کار این شرکت قرار گرفت که خوشبختانه با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال، خودروی مذکور خریداری و در ایام مبارک دهه فجر تحویل ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی خواهد شد.

وی ادامه داد: با تحویل این خودرو به ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی اردبیل2، ضمن افزایش ناوگان این ایستگاه در انجام عملیات‌های اطفاء حریق، میزان خسارات وارده به واحدهای تولیدی در زمان وقوع حوادث نیز کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی، خاطرنشان کرد: تاکنون 6 ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌های صنعتی استان احداث و به مرحله بهره برداری رسیده است و علاوه بر احداث ایستگاه‎ها و تجهیز آن به خودروهای آتش‌نشانی، با اجرای برنامه‌هایی از قبیل شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پرخطر، نصب شیرهای هیدرانت و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به واحدهای صنعتی، تلاش می‌شود تا از بروز حوادث احتمالی در شهرک‌های صنعتی جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز