خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی وزیر بهداشت؛

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۹۴۴

در حکمی از سوی وزیر بهداشت علی محمدیان اِردی به سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت با صدور حکمی علی محمدیان اردی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل منصوب کرد.

پیش از این شهرام حبیب زاده به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از آبان 99 در استان اردبیل فعالیت داشت.

محمدیان اردی پیش از این مدیر کل بیمه خدمات درمانی استان اردبیل، مدیر کل خدمات درمانی سازمان بیمه خدمات درمانی کشور، معاونت دارو و غذای دانشگاه، معاونت آموزشی و فرهنگی –دانشجویی دانشگاه و ریاست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را در کارنامه خدمات خود دارد و دانشیار این دانشگاه و فوق تخصص در رشته بیهوشی و مراقبت های ویژه و درد است.

در روزهای اخیر شهرام حبیب زاده رئیس سابق علوم پزشکی استان اردبیل از دخالت برخی از نمایندگان مجلس در عزل و نصب ها انتقاد کرده و در یادداشتی آورده بود: متاسفانه به نظر میرسد برداشت برخی از نمایندگان محترم مجلس در دولت اخیر ،انتخاب تمام مدیران اجرایی است و به نوعی خود را قائم مقام استاندار و فرماندار و وزرا محترم میدانند بطوری که عملا در انتخاب مدیران شبکه ها و رییس بیمارستان ها و... امر و نهی می کنند که با من نیست یا با من است و خود را میزان و خط قرمز می دانند.

وی از وزیر بهداشت خواسته بود: تقاضا دارم کمیته ای برای رصد افکارعمومی در مورد گزینه های مورد قبول و متعهد همسو با دولت که جایگاه محکمی در میان جامعه دانشگاهی همان دانشگاه دارند تشکیل دهند و در انتخاب ریاست دانشگاه به مستندات آن تاکید نمایند.

طبق بررسی های میدانی، فعالیت های شهرام حبیب زاده در حوزه خدمات درمانی و دانشگاه علوم پزشکی، واکسیناسیون و تلاش در کاهش شیوع بیماری کرونا در سطح استان عملکردی قابل قبول بوده است. او در اواخر از سمت خود درخواست استعفاء کرده بود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز