خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد:

تداوم جو ناپایدار تا پایان هفته در استان / حضور هوای سرد پاییزی همچنان در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۴۰۳

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از تداوم جو ناپایدار تا پایان هفته در استان خبر داد و گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه مقداری بر دمای هوا افزوده می شود.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم استقرار جوی ناپایدار تا روزهای پایانی هفته جاری در غالب مناطق استان است.

وی افزود: با توجه به ادامه حضور جریانات شمالی که با شار رطوبت خزری همراه است طی مدت مذکور آسمان استان در غالب مناطق نیمه ابری تا ابری، با حضور هوای سرد پاییزی، وزش باد خزری (گاهی تند)، رخداد مه و بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: هرچند طی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه 10 و 11 مهر) از شدت ناپایداری ها قدری کاسته می شود و بارش پراکنده باران تنها در برخی نواحی شمالی و مرکزی انتظار می رود اما از روز دوشنبه (12 مهر) بر شدت ناپایداری ها افزوده خواهد شد.

محمدی بیان کرد: با توجه به شرایط جوی مذکور همچنان اختلال در پروازهای فرودگاه اردبیل تداوم خواهد داشت. ضمناً از نظر دمایی نیز طی روزهای یکشنبه و دوشنبه قدری بر دمای هوا افزوده می شود اما از روز سه شنبه (13 مهر) مجدداً دمای هوا کاسته می شود.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز