خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جایزه محتشم تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۰۱

تا کنون بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جایزه هنر و ادبیات محتشم رسیده است.

مهلت ارسال آثار به دومین جایزه هنر و ادبیات محتشم یک هفته تمدید شد. هفتم آذر امسال آخرین فرصت برای فرستادن آثار به دبیر خانه جایزه محتشم است

به گزارش ایلنا، محمد محمودی کیا، دبیر اجرایی دومین جایزه هنر و ادبیات محتشم با اعلام این مطلب گفت: آخرین مهلت برای ارسال آثار به دومین جایزه هنر و ادبیات محتشم تا پایان آبان اعلام شده بود که با توجه به استقبال علاقه مندان این مهلت تا هفتم آذر تمدید شد.

محمودی کیا گفت: پژوهشگران و هنرمندان از طریق پایگاه اینترنتی mohtashamaward. ir تا هفتم آذر فرصت دارند آثار خود را بفرستند. ضمن اینکه مراسم پایانی این دوره از جایزه محتشم نیمه دوم آذر امسال برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین جایزه هنر و ادبیات محتشم تصریح کرد: تا کنون بیش از ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جایزه هنر و ادبیات محتشم رسیده است.

او در باره اینجایزه و بخش‌های مختلف آن توضیح داد: اینجایزه شامل سه بخش اصلی فیلم، آثار تجسمی و آثار مکتوب است. در بخش آثار مکتوب چهار بخش کتاب، پایان نامه، داستان کوتاه و شعر در نظر گرفته شده است. همچنین در بخش آثار تجسمی نیز رشته‌های عکس، پوس‌تر، نگارگری، نقاشی، خط و تصویرسازی داوری خواهد شد. بخش فیلم نیز دو شاخه مستند و داستانی برگزار می‌شود.

محمودی کیا همچنین با اشاره به برگزاری بیست ودومین دوره هفته کتاب اظهار کرد: قرار است نشست‌های نقد و بررسی کتاب‌های عاشورایی از یکشنبه سوم آذرماه با عنوان «با عاشورا پژوهان» به صورت هفتگی برگزار شود. این نشست به صورت هفتگی از ساعت ۱۵ تا ۱۷ هر یکشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی برگزار می‌شود.

او گفت: در نخستین نشست که سوم آذرماه برگزار می‌شود، کتاب «رسانه شیعه؛ جامعه‌شناسی آیین‌های سوگواری و هیات‌های مذهبی در ایران» با حضور محسن حسام مظاهری نویسنده این کتاب و محمد اسفندیاری نویسنده کتاب کتاب‌شناسی تاریخی امام حسین(ع) به عنوان ناقد کتاب، مورد برررسی قرار می‌گیرد.

او همچنین با اشاره به اینکه در دهه سوم آذرماه گالری آثار تجسمی در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود، افزود: دو روز از دهه دوم آذرماه نیز به نمایش فیلم‌های برگزیده جایزه هنر و ادبیات محتشم در سینما فلسطین اختصاص دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز