خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت پخش می شود؛

نمایش رادیویی زندگی شهید رجایی در رادیو معارف

این برنامه رادیویی در 6 قسمت 30 دقیقه ای هر روز از 4 تا 9 شهریور 91 همزمان با هفته دولت از ساعت 20:20 در قالب برنامه «باغ تماشا» تقدیم معارف جویان رادیو معارف خواهد شد.

قم – ایلنا: همزمان با هفته دولت و در آستانه شهادت شهید محمد علی رجایی، نمایش رادیویی «ساده مثل آفتاب» از برنامه «باغ تماشا»ی رادیو معارف پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، در آستانه سالروز شهادت شهید محمد علی رجایی و همزمان با هفته دولت، نمایش رادیویی «ساده مثل آفتاب» برای آشنایی مخاطبان با فرازهایی از زندگی این مجاهد نستوه، از برنامه «باغ تماشا» ی رادیو معارف پخش می شود.

در این نمایش رادیویی به زندگی شهید رجایی از سنین كودكی و پس از فوت پدر تا شهادت ایشان در دفتر نخست وزیری پرداخته می‌شود.

نمایش رادیویی «ساده مثل آفتاب» به سفارش واحد نمایش رادیو معارف به تهیه كنندگی شهریار كرمی، سردبیری فاطمه رنجبران، نویسندگی وحید كیارسی،كارگردانی جواد پیشگر، صدابرداری، رضا طاهری، افكتوری نرگس موسی پور و بازیگری عباس وفایی، شمسی صادقی، مونا صفی، اسماعیل بختیاری، صدیقه كیانفر، مینو جبارزاده، مجید سهرابی، مریم سپه راد، امیر فرحان نیا و رامین پور ایمان در 6 قسمت 30 دقیقه ای هر روز از 4 تا 9 شهریور 91 همزمان با هفته دولت از ساعت 20:20 در قالب برنامه «باغ تماشا» تقدیم معارف جویان رادیو معارف خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز