خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

ثبت احوال در تصمیم سازی مسایل امنیتی بسیار تأثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۵۸

ثبت احوال در تصمیم سازی های به موقع خصوصاً در هنگام اخذ تصمیمات امنیتی نقش تأثیرگذاری دارد.

ایلنا - قزوین: استاندار قزوین گفت: ثبت احوال در تصمیم سازی های به موقع خصوصاً در هنگام اخذ تصمیمات امنیتی نقش تأثیرگذاری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین؛ احمد عجم در دیدار با مدیر كل و جمعی از مدیران اداره كل ثبت احوال استان قزوین با بیان اینكه ثبت به موقع و درست وقایع حیاتی و همچنین تعیین اسناد هویتی در اخذ تصمیمات مهم است افزود: دشمن سعی می كند همواره با روشهای مختلف همچون نفوذ برخی عناصر به كشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد كند.

وی ادامه داد: وجود اطلاعات دقیق و درست مانع از بروز برخی از مسایل و مشكلات این چنینی در كشور می شود.

استاندار قزوین با تأكید بر اینكه انتظار می رود كه عدم ثبت وقایع حیاتی به صفر برسد اظهار امیدواری كرد: با ایجاد و صدور كارت ملی هوشمند و تقویت آن این امر محقق شود.

وی در ادامه خدمات صورت گرفته توسط ثبت احوال را ارزشمند توصیف كرد و گفت: خدمات صورت گرفته توسط ثبت احوال بسیار حائز اهمیت است اما كمتر بازگو می شود.

عجم بر اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته توسط ثبت احوال و پرداختن بیشتر رسانه ها به این خدمات تأكید كرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در ثبت احوال كلیدی  و مهم است كه باید بیشتر از قبل بازگو شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز