خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

۹۰ هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین احداث شده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۰

بیش از ۹۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت نهم و دهم در استان قزوین احداث شده و یا در حال احداث است.

 ایلنا-قزوین: استاندار قزوین گفت: بیش از ۹۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت نهم و دهم در استان قزوین احداث شده و یا در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ «احمد عجم» افزود: از این تعداد واحد‌ها بیش از ۳۰ هزار تا سال ۹۰ در مناطق شهری و روستایی احداث و تحویل مردم شده است و بیش از ۳۰ هزار واحد نیز تا پایان امسال تکمیل و تحویل مردم خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: بقیه واحدهای مسکن مهر نیز تا پایان دولت دهم تکمیل و تحویل مردم می‌شود.

استاندار قزوین درخصوص وضعیت راه‌های استان نیز گفت: استان قزوین در خصوص آزاد راه و بزرگراه از موقعیت خوبی برخوردار است و امیدواریم با بهره برداری از پروژه‌های راهسازی در دست ساخت ضمن کاهش سوانح جاده‌ای به امنیت مردم کمک شود.

عجم تصریح کرد: توسعه راههای استان نیز از مسائل مهمی است که شاهد تحول چشمگیری در این زمینه بوده‌ایم و متوسط پیشرفت و برخورداری راههای روستایی استان بالا‌تر از میانگین کشوری است که جای خوشحالی است.

وی در خصوص طرح‌های راه سازی افتتاح شده با حضور وزیر راه و شهرسازی هم گفت: با افتتاح حلقه تکمیلی بزرگراه قزوین به بوئین زهرا، بزرگ‌ترین میدان در این شهرستان و مسکن مهر گام مهمی در توسعه متوازن استان برداشته شده است.

 استاندار قزوین وی افزود: تکمیل کمربندی جنوبی قزوین؛ تکمیل بیمارستان‌های قزوین- آبیک و تاکستان، تکمیل بزرگراه قزوین -بوئین زهرا، تکمیل راه آهن قزوین- شمال – رشت و چهار بانده شدن محور محمدیه – آبیک را از پروژه‌های نیمه تمام استان نامید و خواستار تامین اعتبار آن‌ها با موافقت وزیر راه و شهرسازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز