خبرگزاری کار ایران

محمدارشدی:

همگی باید به ایجاد فضای وفاق کمک کنیم

کد خبر : ۹۱۱۷۷

اکنون که نوعی رضایت در جامعه حاصل شده است مسئولین نیز باید به شکرانه این اتفاق میمون دست به کار بزرگی بزنند و مراسمی در شان رییس جمهور کشور بزرگ و تاثیر گذاری به‌نام ایران برگزار نمایند.

ایلنا: رییس کل ستاد‌های مردمی روحانی در دوران انتخابات ریاست جمهوری، گفت: همگی ما ازگروه‌ها و احزاب سیاسی گرفته تا روشنفکران و متفکران باید به ایجاد فضای وفاق در کشور کمک کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمد ارشدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در شیراز، ضمن تاکید بر لزوم ایجاد وفاق و همدلی در میان مردم و مسئولین افزود: آقای روحانی در فشارها و شرایط سختی مدیریت کشور را تحویل خواهد گرفت؛ اما در این شرایط سخت نیز به مطالبی که گفته است متعهد و پایبند است.
وی بابیان این مطلب که این حق رییس جمهور منتخب است که برای تحقق وعده‌ها و برنامه‌های خود همکارانی را انتخاب کند که با این رویکرد‌ها و شعار‌ها و مسائل سازگار هستند، افزود: اما این به‌ آن معنا نیست که دکتر روحانی به اصول توجه به خرد جمعی و شایسته سالاری پایبند نیست.
ارشدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره کرد و با تاکید بر لزوم برگزاری یک مراسم با شکوه و در شان نظام و رییس جمهور منتخب افزود: اکنون که نوعی رضایت در جامعه حاصل شده است مسئولین نیز باید به شکرانه این اتفاق میمون دست به کار بزرگی بزنند و مراسمی در شان رییس جمهور کشور بزرگ و تاثیر گذار ایران برگزار نمایند.
این فعال سیاسی به اخبار منتشر شده در برخی از رسانه‌های از قول مرتضی بانک، در خصوص حضور جک استراو در مراسم تحلیف اشاره کرد و افزود: آقای بانک در انتشار این خبر مظلوم واقع شده است چرا که وی هیچگاه به چنین مساله اشاره نکرده است.
ارشدی انتشار این خبر از سوی مرتضی بانک را برداشت شخصی خبرنگار یک خبرگزاری از صحبت‌های وی دانست و افزود: بخشی از مصاحبه منتشر شدهٔ آقای بانک با این خبرگزاری انعکاس دقیقی از نظرات وی نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز