خبرگزاری کار ایران

در مسابقات هامادانگ کشوری در بخش آزاد؛

شاگردان ملا مددخانی ۱۵ مدال طلا را صاحب شدند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۱

هفتمین دورهٔ مسابقات قهرمانی آزاد هامادانگ کشوری در بخش آزاد برگزار شد که در آن شاگردان نگار ملامددخانی مربی نام آشنای تکواندو استان با درخشش کم نظیر ۱۲ مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کردند.

ایلنا: شاگردان نگار ملا مددخانی مربی نام آشنای تکواندو استان با درخشش کم نظیر ۱۲ مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، نگار ملا مددخانی در این باره گفت: پومسه روهای زنجان که با سه تیم در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، در رده سنی نوجوانان یک و جوانان در بخش پومسه ابداعی سه نفره که سه مدال طلای این رقابت‌ها را کسب کردند و تیم نمایش زنجان نیز صاحب ۹ مدال طلا شدند.

به گفته این مربی، در بخش جوانان سونا رزاقی، پروین مقدمی و زهرا طاهری، تیم نوجوانان یک فاطمه صیدی، زهرا آقاجانلو و سیما صفری گردن آویز طلا شدند.

ملی پوش تیم ملی تکواندو ادامه داد: در بخش نمایش نیز فاطمه صیدی، زهرا آقاجانلو، سیما صفری، فاطمه حیدری، زهرا سلیمانی، نرگس خدایی، مینا علیمردانی، نرگس می‌ناخانی و مائده غفارخانی توانستند مدال طلا را تصاحب کنند.

گفتنی است در بخش شکستن ارتفاع نیز مهدی داداشی ضمن کسب مدال طلا رکورد خود را که دو سال قبل در رقابتهای جهانی کرده به دست آورده بود، ارتقا داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز