خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

تشدید نظارت بر بازار در مدت انتقال دولت دهم به یازدهم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۴۷

استاندار زنجان بر تشدید نظارت جدی بر بازار در مدت انتقال دولت دهم به یازدهم تاکید کرد و گفت: اجازه ندهید تا افراد از این فرصت برای منافع خود بهره بجویند.

ایلنا: استاندا رزنجان گفت: در این برهه از زمان شرایط بازار و قیمت‌ها مورد تاکید و حساسیت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان ظهر امروز (۱۶ تیر) در جلسه ستاد تنظیم بازار زنجان بر تشدید نظارت جدی بر بازار تاکید کرد و گفت: در ۵۰ روز باقی مانده به انتقال دولت ممکن است افراد از این فرصت برای منافع خود استفاده کنند.

مقام عالی استان بر تشدید قیمت‌ها در بازار تاکید کرد و دامه داد: صیانت از بازار در دستور کار مسئولان امر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اجازه ندهید خدشه‌ای در راستای سوداگری افراد بر پیکره بازار وارد شود، خاطرنشان ساخت: با هرگونه افزایش قیمت بدون تائید در کارگروه‌های کار‌شناسی برخورد می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه کالاهای اساسی بدون دغدغه در اختیار مردم قرار گرفته است، یادآور شد: مردم نگران هیچ کمبودی از این کالا‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان نباشند.

رئوفی‌نژاد به کنترل قیمت‌ها در بازار زنجان اشاره کرد و افزود: در این برهه از زمان شرایط بازار و قیمت‌ها مورد تاکید و حساسیت است.

وی به تشکیل نمایشگاه طرح ضیافت و فروشگاه‌هایی که اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان را در اختیار شهروندان قرار دهد، را مورد تاکید قرار داد.

در این گزارش درخواست افزایش چندین اقلام مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه افزایش ۲۰ درصدی ورزش‌های غیرآبی و ۳۰ درصدی ورزش‌های آبی، افزایش کرایه آژانس‌های شهری به ۲۳۰۰ تومان در روز و ۲۵۰۰ تومان در شب، افزایش ۲۵ درصدی انواع شیرینی جات، افزایش کرایه اتوبوس‌های داخل شهری از ۱۵۰ تومان به ۲۰۰ تومان و افزایش کرایه تاکسی‌های شهری از ۲۰۰ تومان به ۲۵۰ تومان را در پی داشت.

در این جلسه اعلام شد در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۳۳۰ تن برنج وارداتی، ۸۵ تن گوشت قرمز منجمد و ۶۰۰ تن مرغ منجمد در قالب طرح ضیافت در استان توزیع می‌شود.

فروش فوق العاده طرح ضیافت در ۱۵۶ فروشگاه استان زنجان از (۱۹ تیر تا ۱۵ مرداد) ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه طرح ضیافت در زنجان با ۴۰ غرفه و در خداینده با ۳۳ غرفه به مدت یک هفته دایر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز