خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبرداد:

پرداخت تسهیلات ۹۰ درصدی به متقاضیان اجرای طرح‌های تولیدی کشاورزی بانوان در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۹۳

اقدامات در زمینه ایجاد و ساماندهی اشتغال بانوان استان زنجان در سطح کشور بی‌نظیر و الگو بوده است/ استان زنجان در این راستا جز استان‌های بر‌تر کشوری خواهد شد.

ایلنا: استاندار زنجان گفت: ۲میلیارد تومان تسهیلات به اجرای طرح مجتمع تولیدی کشاورزی اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد استاندار زنجان شامگاه دیروز در مراسم کلنگ زنی نخستین مجتمع کشاوری تولیدی ویژه بانوان گفت: استان زنجان در شاخصهای مختلف بانوان از میانگین کشوری بالا‌تر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در سال‌های اخیر این اقدامات در زمینه ایجاد وساماندهی اشتغال بانوان استان زنجان در سطح کشور بی‌نظیر والگو بوده است گفت: استان زنجان در این راستا جزو استانهای بر‌تر کشوری خواهد شد.

رئوفی‌نژاد در این زمینه به پیشتازی استان زنجان اشاره کرد ویاد آور شد: از جمله کار‌ها واقدامات مهم وماندگار در استان راه اندازی مجتمع تولیدی صنعتی وتولیدی کشاورزی دانست.

مقام عالی استان در ادامه با اشاره به استقبال بانوان در این راستا افزود: زیر ساخت‌های این مجتمع تولیدی کشاورزی آماده وقطعات هزار متری ویک عزار متری نیز به زودی واگذار خواهد شد.

وی سرعت تکمیل این طرح را مهم ارزیابی کرد وگفت: این سرعت وپیشرفت کار به جهت انگیزه بالای بانوان خواهد بود.

استاندار زنجان در بخشی از سخنان خود با اشاره به پرداخت تسهیلات و تامین اعتبار این مجتمع تولیدی کشاورزی بانوان استان زنجان خاطر نشان کرد: ۲میلیارد تومان تسهیلات به این طرح اختصاص دارد.

وی با بیان ۹۰درصدی پرداخت تسهیلات در این زمینه گفت: ۱۰درصد آورده متقاضی در این طرح خواهد بود.

استاندار زنجان در پایان با اشاره به موقعیت مطلوب اراضی این مجتمع تولیدی کشاورزی در زنجان گفت: بزودی عملیات راه موصلاتی این مجتمع نیز بهسازی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز