خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان زنجان:

فعالان اقتصادی کشور در خط مفدم مبارزه با تحریم قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۰

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان گفت: فعالان اقتصادی کشور چشم امید ملت برای نبرد با تحریم ها هستند ومردم فهیم ایران در این گذر تاریخی پشیمان آنها خواهند بود.

زنجان ـ ایلنا: رئیس ازمان صنعت،معدن وتجارت استان زنجان با اشاره به افزایش قیمتها افزود: متاسفانه برخی افراد سود جو که در اقلیت قرار دارند با بهره گیری از شرایط موجود،اکثریت اصناف را بد نام می کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی معصومی رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان با حضور در جلسه اعضاء مجمع امور صنفی شهرستان ابهر با اشاره به جایگاه اصناف در شرایط امروزی میهن اسلامی اظهار داشت: حرکت هوشمندانه مردم واصناف تاثیری بسزایی در کاهش تاثیر تحریمها خواهد داشت.

معصومی در خصوص جایگاه توسعه یافتگی ابهر در صنعت وتجارت اظهارد داشت: این شهرستان با توجه به موقعیت خود از توسعه یافتگی صنعتی مطلوبی بهره برده وبه دلیل انباشت سرمایه در این شهرستان،توجه جدی به خدمات واصناف را نیاز دارد.

این مقام مسئول افزایش قیمتها را به صورت معقول وسازماندهی قابل قبول دانسته اعلام کرد: متاسفانه برخی افراد سود جو که در اقلیت قرار دارند با بهره گیری از شرایط موجود،اکثریت اصناف را بد نام می کنند.

همچنین لزوم بهره مندی از تعالیم پیامبر بزرگ اسلام در انجام فعالیتهای تجاری از مباحثی بود که معصومی با اشاره به آن گفت: کاسب حبیب خداست وسازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان در جهت خدمت به دوستان خداوند از مساعدت وهمکاری دریغ نخواهند کرد.

متولی توسعه تجاری استان زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: مجمع امور صنفی واتحادیه ها باید از فعالیت واحدهای صنفی فاقد جواز جلوگیری نمایند.

در این جلسه که با حضور رفیعی فرماندار شهرستان ابهر برگزار گردید، منفرد ریاست مجمع امور صنفی این شهرستان با ارائه گزارشی از وضعیت اصناف شهرستان ابهر، بازار را حلقه واسط بین تولید ومصرف عنوان کرد و گفت: عدم حمایت از بازار موجب بروز سیستم دلالی در اقتصاد می گردد.

ساماندهی دستفروشان وایجاد بازار چه فروش کالا برای آنان، تامین محل مناسب جهت برگزاری نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا وساماندهی میدان میوه وتره بار ومیدان عرضه احشام ودر خواست ارائه خدمات مناسب از سوی شهرداری از مواردی بودکه ریاست مجمع امور صنفی شهرستان ابهر خواستار انجام آن شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز