خبرگزاری کار ایران

خراسان رضوی امسال در 12 نمایشگاه بین المللی خارج از کشور حضور خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۰

تاکنون مجوز حضور خراسان رضوی در نمایشگاه کشورهای تاجیکستان، مولداوی، چین، افغانستان، ترکمنستان و امارات صادر شده است.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی ازبرپایی ۵۲ نمایشگاه تخصصی، بین المللی و عرضه مستقیم کالادر محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، رضا جمشیدی در جلسهٔ کارگروه امور اقتصادی استان گفت: از این تعداد ۳۰ نمایشگاه بین المللی، سه نمایشگاه عرضهٔ مستقیم کالاو بقیه نمایشگاه‌ها تخصصی است.

وی افزود: امسال، خراسان رضوی در ۱۲ نمایشگاه بین المللی خارج از کشور حضور خواهد یافت که تاکنون مجوز حضور در نمایشگاه کشورهای تاجیکستان، مولداوی، چین، افغانستان، ترکمنستان و امارات صادر شده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در همین راستا سه هیات بازاریابی به کشورهای همسایه اعزام خواهد شد.

وی با تاکید بر تثبیت و توسعهٔ بازارهای موجود و شناسایی بازارهای جدید برای فروش کالاهای داخلی اظهار داشت: تلاش‌هایی برای اخذ مجوز حضور در نمایشگاه‌های قزاقستان و ترکمنستان صورت گرفته است که به زودی نهایی خواهد شد.

همچنین در این جلسه طرح کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت نجات کشف رود مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعهٔ استان نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح یاد شده اقدام شود.

جلوگیری از آلوده سازی، مقابله با تصرف حریم رودخانه و جلوگیری از کاشت صیفی جات در حاشیهٔ کشف رود و پاکسازی آن از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

گفتنی ست موضوع ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان خلیل آباد که از جمله مصوبات سفرهای استانی هیات دولت بوده است نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیم گیری نهایی موکول به نظر کار‌شناسی دستگاه‌های اجرایی ذی ربط شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز