خبرگزاری کار ایران

برنامه ویژه سیمای خراسان رضوی برای افطار؛

داریوش ارجمند مجری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۴۶

بزرگ‌ترین دکور افطار کشور امسال در مشهد با ویژگی محتوایی خاص در متراژ ۴۰۰ متر پیش‌بینی شده که زیر بنای این دکور مسجد طراز اسلامی است.

ایلنا: مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی از بزرگ‌ترین دکور افطار کشور در شبکه پایتخت معنوی ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی گفت: بزرگ‌ترین دکور افطار کشور امسال در مشهد با ویژگی محتوایی خاص در متراژ ۴۰۰ متر پیش‌بینی شده که زیر بنای این دکور مسجد طراز اسلامی است.

نهاوندی گفت: مسجد طراز اسلامی عهده‌دار نقش‌های مهمی در زمینه عبادی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و نظامی است که سعی شده این دکور آن محیط راجلوه‌گر کند.

نهاوندی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی ایرانی و اسلامی، این برنامه با محتوای خاص و ویژه، زندگی ایرانی و اسلامی توسط مجریان اجرا می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی به مجریان این برنامه‌‌ها تاکید کرد: ماه مبارک رمضان جشن عبودیت و بندگی است و ما تمام فرح معنوی را در این فضا باید تشدید و حس شادی و نشاط را به بینندگان القا کنیم.

وی تصریح کرد: سعی کنید از نظر ساختاری از تمام فضای دکور برای انتقال پیام استفاده کنید و نقش تاثیرگذار نور‌پردازی را توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نهاوندی بر بهره‌گیری از آواهای قرآنی و موسیقی که حس خوب را به بیننده منتقل کند و همچنین معماری ایرانی و اسلامی در این برنامه‌ها تاکید کرد.

در ادامه این بازدید محمود ناصری مدیر کانون آگهی و تبلیغات مصور اظهار داشت: ویژه برنامه افطار ماه مبارک رمضان سازمان صدا و سیمای مرکز خراسان‌رضوی، امسال توسط گروه فرهنگی مصور در خارج از سازمان تولید و در خارج از سازمان بر روی آنتن می‌رود.

وی افزود: این ویژه برنامه با محوریت سبک زندگی ایرانی و اسلامی با حضور کار‌شناسان مطرح کشوری از جمله حجت الاسلام دهنوی، حجت‌الاسلام شهاب مرادی، حجت الاسلام نقویان و نیز اجرای مجریان از جمله حسین رفیعی، داریوش ارجمند برنامه‌ریزی شده است.

مدیر کانون آگهی و تبلیغات مصور با بیان اینکه مسجد تنها دکور نیست افزود: این مسجد کاملا پویا و زنده است به طوری که در آن نمازگزار، خادم، امام جماعت، پایگاه بسیج و دیگر کارکردهایی که مسجد در ابعاد عبادی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را دارد.

ناصری یادآور شد: در این ویژه برنامه هر شب مسابقه برگزار می‌شود که جوایز نفیسی برای بینندگان در نظر گرفته شده و همچنین در این برنامه سعی شده تا ۲۰ هزار یتیم به وسیله این ویژه برنامه حامی کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز