خبرگزاری کار ایران

در استان بوشهر؛

22 هزار كارگر ساختمانی و فصلی برای سهام عدالت ثب نام كردند

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۲۳

خلاصه: «مرحله اول ثبت نام سهام عدالت از كارگران فصلی بوشهری در سال 90 صورت گرفت/ در این مرحله 38 هزار و 350 نفر به عنوان كارگر ساختمانی ثبت نام كردند/ از این تعداد صلاحیت تعداد 26 هزار و 532 نفر به عنوان كارگر ساختمانی تایید شد/ در مرحله دوم تعداد 21 هزار و 944 نفر دیگر به عنوان كارگر ساختمانی و فصلی ثبت نام كردند».

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از واگذاری دعوت نامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان بوشهر، حسین حیدری گفت: این اداره کل در مرحله اول ثبت نام سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی که در سال 90 صورت گرفت اقدام به ثبت نام 38 هزار و 350 نفر از این کارگران نمود که از این تعداد 26 هزار و 532 نفر به تأیید وزارت متبوع رسیدند.

وی افزود: در مرحله دوم و از تاریخ 16/10/91 اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه و همچنین ارسال پیام کوتاه صورت پذیرفت که بدنبال آن واجدین شرایط با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل ثبت نام مرحله اول نسبت به تهیه و تکمیل فرم اقدام نمودند. توزیع و تحویل فرم ها هر کدام در دو مرحله ده روزه انجام گرفت و تعداد 21 هزار و 944 فرم پس از جمع آوری و بازبینی، جهت انجام مراحل بعد به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر ارسال گردید.

حیدری اظهار داشت: در روز جهانی کار و کارگر طی آیینی با حضور استاندار بوشهر مرحله بعدی فرایند دریافت سهام عدالت با ارائه فرم های دعوت نامه به دو نفر از کارگران استان آغاز گردید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز