خبرگزاری کار ایران

ابراهیم نکو درجریان بازدید از مدارس خیر ساز:

تدبیر و امید، نیاز امروز کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۳۸

اقدام خداپسندانه خیّرین مدرسه ساز در مناطق کمتر توسعه یافته بسیار ارزشمند است و لازم است مسئولین، قدر این نیکوکاران جامعه را بیش از پیش بدانند.

ایلنا: دبیر فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی هنگام بازدید از مدارس درحال ساخت توسط خیّرین در ناحیه2 بهارستان گفت: اقدام خداپسندانه خیّرین مدرسه ساز در مناطق کمتر توسعه یافته بسیار ارزشمند است و لازم است مسئولین، قدر این نیکوکاران جامعه را بیش از پیش بدانند.

به گزارش ایلنا ازروابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه2 بهارستان، نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان و رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان طی بازدیدی از مدارس در حال ساخت خیّرین در نسیم شهر، در جریان چگونگی آماده سازی این پروژه‌ها قرار گرفتند.
ابراهیم نکو ابتدا با حضور در دبستان نبی اکرم (ص) در شهرک رسالت نسیم شهر، اقدام مؤمن زاده، خیّر این مدرسه را، که پس از ساخت این دبستان در سال 90 اکنون در حال اضافه نمودن 8 کلاس دیگر به آن است رابسیارارزشمند عنوان کرد.

سپس دبیر فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه، با حضور در منطقه حصارک پایین نسیم شهر، در جریان ساخت مدرسه خیّرساز شهیدان تقی‌زاده نیز قرار گرفتند.
این مدرسه که توسط خیّر نیک اندیش محمود تقی زاده، برادر دو شهید دوران دفاع مقدس در حال ساخت است، دارای 15 کلاس درس است که در مساحتی بالغ بر 2800 مترمربع ساخته می شود و مشکلات منطقه‌ای را که نیاز مبرم به فضاهای آموزشی دارد، از بین خواهد برد.

وی در جریان بازدید از این پروژه خیّرساز در تمجید از اقدام ارزشمند و خداپسندانه خیّرین مدرسه ساز گفت: مسئولین باید قدر اینچنین نیکوکارن جامعه را بیشتر بدانند و راه توسعه و پیشرفت و سازندگی را برای آن‌ها هموار کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی همچنین در جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 بهارستان با تمجید از خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد، گفت: پس از حماسه سیاسی مردم، نوبت حماسه اقتصادی مسئولین است حالا نوبت مسئولین است تا حماسه اقتصادی را عملی کنند.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی مدّنظر رهبر انقلاب، توسط ملت آگاه ایران، گفت: حضور مردم در 24 خرداد، قابل ستایش است؛ حالا نوبت مسئولین کشور است تا با وحدت و برنامه ریزی حماسه اقتصادی را رقم بزنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی به سمت ریاست جمهوری کشور، تدبیر و امید را نیاز امروز کشور عنوان نمود و برای دولت آینده آرزوی موفقیت کرد.

دبیر فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به عملکرد بسیارخوب آموزش و پرورش ناحیه2 بهارستان، توفیقات حاصل شده توسط دانش آموزان و فرهنگیان این منطقه در بین دیگر شهرستان‌های استان تهران را بسیار ارزشمند خواند و از دست اندرکاران این امر تقدیر کرد.

شایان ذکر است که در ابتدای این جلسه عبداله نوحی مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 بهارستان ضمن تقدیر از تمامی فرهنگیانی که در حسن اجرای انتخابات 24 خرداد و خلق حماسه سیاسی نقش اثرگذاری داشته‌اند، گزارشی از عملکرد و موفقیت‌های کسب شده اداره متبوعش طی ماه‌های گذشته را ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز