خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

میز ماکارونی کشور، در استان البرز تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۱۷

عارضه‌یابی و تدوین استراتژی صادراتی در گروه‌های کالایی، پیش‌بینی اهداف کمی صادرات کالا، پیشنهاد مصوبات لازم به نهاد‌ها و مراجع تصمیم گیرنده از حمله اهداف تشکیل این کارگروه است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اعلام خبر موافقت سازمان توسعه تجارت ایران از تشکیل میز کالایی ماکارونی کشور در استان البرز، از برگزاری نخستین جلسه این میز ملی طی روز‌های آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مسیح رجبی در شانزدهمین جلسه کمیته پایش تجارت خارجی استان با اعلام این خبر افزود: بر اساس اهداف از پیش تعیین شده در خصوص تشکیل می‌زهای کالایی در سطح کشور از جمله عارضه‌یابی و تدوین استراتژی صادراتی در گروه‌های کالایی، پیش‌بینی اهداف کمی صادرات کالا، پیشنهاد مصوبات لازم به نهاد‌ها و مراجع تصمیم گیرنده، را در راستای نیل به این اهداف برشمرد.

همچنین وی ارایه پیشنهاد به منظور پروژه‌های زیرساختی مرتبط با مراحل تولید، صادرات، بسته‌بندی، نگهداری و ذخیره‌سازی، حمل و نقل و یا تجارت کالا از دیگر اهداف تشکیل این می‌ز‌ها ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد: با تشکیل این میز کالایی در سطح استان از طریق پیگیری معاونت توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت، به افزایش ظرفیت‌های تولیدی – تجاری این محصول کمک نماییم.

این مسئول در ادامه، بر لزوم جذب حداکثری تولید کنندگان و صادرکنندگان سایر استان‌ها به مشارکت سازنده‌تر در تصمیم گیری‌ها تاکید و اظهار داشت: با اخذ نقطه نظرات و پیشنهادات آنان، نسبت به احصاء مسائل و مشکلات صنعت ماکارونی در ابعاد داخلی و بین المللی باید اقدام گردد و به صورت مکتوب موارد به دبیرخانه کمیته مستقر در معاونت تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام شود.

رجبی در پایان همکاری پررنگ‌تر خانه صنعت و معدن استان البرز و همچنین انجمن صنفی کارفرمایی ماکارونی استان را در بهبود اهداف تشکیل این میز کالایی کاملا کارگشا دانست و ابراز امیدواری کرد تا نخسین کارگروه میز ملی ماکارونی در استان البرز بتواند تاثیرگذار باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز