خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز:

اعتبارات هزینه‌ای استان البرز ۱۹ درصد افزایش داشته است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۹۷

استخدام در سال ۹۲ منوط به وجود اعتبار است/ دستگاه‌های استان البرز موظف شدند تا پایان تیرماه گزارش جذب اعتبارات تملک و دارایی‌های خود را به دفتر برنامه ریزی استانداری ارسال کنند.

ایلنا: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز ضمن اعلام خبر افزایش اعتبارات هزینه‌ای این استان در سال ۹۲ روند استخدام‌های جدید در البرز را منوط به وجود اعتبار دانست.

به گزارش ایلنا در کرج امیر یزدی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن شهدای دولت با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، ضمن بررسی و تشریح بودجه سال ۹۲ کشور، به مقایسه میزان بودجه اختصاص یافته استان در سال گذشته و مقایسه آن با سال ۹۲ پرداخت و اظهار داشت: درآمدهای استان البرز در سال جدید ۱۹ درصد افزایش داشته است.

یزدی در ادامه بیان کرد: استان البرز سال گذشته صد درصد بودجه اختصاصی خود را جذب کرده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز در ادامه به فرایند استخدام‌ها در سال جدید نیز اشاره کرد و گفت: صدور مجوزهای استخدام در استان البرز منوط به وجود اعتبار خواهد بود و اگر تأمین اعتبار صورت گیرد امکان جذب و استخدام جدید نیز وجود خواهد داشت.

یزدی در ادامه روند بررسی جذب اعتبارات تملک و دارایی دستگاه‌ها را از دیگر محورهای این نشست برشمرد و طی آن مقرر شد این موضوع به شورای آتی برنامه ریزی استان موکول شود.

وی بیان کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان موظف شدند تا پایان تیرماه گزارش میزان جذب تملک و دارایی دستگاه متبوع خود را به دفتر برنامه ریزی استانداری ارسال کنند.

مروری بر برگزیده بندهای ماده واحده قانون بودجه سال ۹۲، بر رسی میزان اعتبارات تملک، بررسی میزان اعتبارات تملک دارایی استان، تصویب طرح جامع شهر طالقان، رد مصوبه تأسیس ۲ شهرک خصوصی در ساوجبلاغ، مروری بر میزان روند جذب تسهیلات استان در کارگروه اقتصادی، ارتقاء شاخص‌های فرهنگی در روستا‌ها و توسعه امور روستایی و... از دیگر محورهای مورد بحث و بررسی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز