خبرگزاری کار ایران

بخش‌های جنبی نمایشگاه کتاب البرز میزبان علاقمندان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۴۵

بخشهایی همچون مسابقات فرهنگی در خصوص پیامبر اعظم، غرفه مهدویت، نمایشگاهی ویژه انقلاب اسلامی، غرفه عفاف و حجاب، سبک زندگی، اجرای زنده موسیقی، غرفه نقد کتاب و نشست با نویسندگان، اجرای نمایش، برگزاری شب شعر از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای سومین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز است

ایلنا- کرج: سومین نمایشگاه کتاب بزرگ البرز در کنار غرفه های عرضه کتاب بخش های جنبی دیگری نیز خواهد داشت که در زمان برگزاری نمایشگاه میزبان بازدید کنندگان خواهد بود و بازدیدکنندگان می توانند با توجه به علاقه خود در از این بخشها استفاده کنند.

به گزراش خبرنگار ایلنا محمد طاهری مدیر کمیته های جانبی سومین نمایشگاه بزرگ کتاب با اعلام این خبر گفت: در فضای نمایشگاهی این دوره از نمایشگاه کتاب غرفه های جنبی در نظر گرفته شده که میزبان علاقمندان در زمان برگزاری نمایشگاه خواهد بود.

وی از برنامه های جانبی نمایشگاه به عنوان راهی برای جذب مخاطب و آشتی دادن مردم با فرهنگ کتاب و کتاب خوانی یاد کرد و در ادامه افزود: به این منظور بخشهایی همچون مسابقات فرهنگی در خصوص پیامبر اعظم، غرفه مهدویت، نمایشگاهی ویژه انقلاب اسلامی، غرفه عفاف و حجاب، سبک زندگی، اجرای زنده موسیقی، غرفه نقد کتاب و نشست با نویسندگان، اجرای نمایش، برگزاری شب شعر از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای سومین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز است.

طاهری به دیگر بخشهای جنبی نمایشگاه اشاره کرد و در ادامه خاطر نشان کرد: چند غرفه جنبی دیگر نیز از سوی موسسه برگزاری نمایشگاه ها در نظر گرفته شده که در زمان برگزاری نمایشگاه اعلام خواهد شد.

لازم به توضیح است نمایشگاه بزرگ کتاب البرز با حضور جمع کثیری از ناشران سراسر کشور، هنرمندان، نویسندگان از پنجم تا یازدهم بهمن ماه در باغ گلهای پارک چمران کرج برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز