خبرگزاری کار ایران

پس از گذشت ۲۶ روز/

ایلنا البرز رسالت خبررسانی را از سر می گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۹

خبرگزاری ایلنا در استان البرز از امروز 11 آذر ماه با گرامیداشت یاد و خاطره شیما خاکدامن سرپرست فقید این خبرگزاری در استان البرز، رسالت خبررسانی را از سر می گیرد و با همان هدفی قلم می زند که او تا پیش از این در ذهن خود متصور بود.

کرج - ایلنا: 26 روز از فوت شیما خاکدامن، سرپرست خبرگزاری ایلنا می گذرد و در این مدت همکاران او در بهت از دست دادن همکاری پرتلاش، رسالت اطلاع رسانی را در سکوت جسته و قلم بر زمین نهاده بودند

امروز پس از گذشت 26 روز، هنگامی که وارد دفتر خبرگزاری ایلنا در استان البرز می شویم سکوتی را احساس می کنیم که از نبود همکار عزیزی سخن می گوید.

رایانه را که روشن می کنیم، سوژه هایی را به خاطر می آوریم که او با تمام عشقی که در سینه داشت پیگیری می کرد و با احساس مسئولیتی که او را در این عرصه به حرکت وا می داشت از آن ها می نوشت.

26 روز از فوت شیما خاکدامن، سرپرست خبرگزاری ایلنا می گذرد و در این مدت همکاران او در شگفتی از دست دادن همکاری پرتلاش، رسالت اطلاع رسانی را در سکوت جسته اند و قلم بر زمین نهاده اند.

اما برای پاسداشت آنچه او رسالت خود می دانست که همانا آگاهی بود، سکوت دیگر پاسخگو نیست و باید نوشت تا شاید کوله باری که بر دوش های پر توان او حرکت می کرد از راه بی پایان قلم زنی بازنماند و به ذره ای از دریای نیروهای بالقوه او فعلیت بخشد.

شیما خاكدامن عصر یكی از روزهای پاییزی در میان ناباوری خانواده و دوستان و همكاران بدلیل ایست قلبی در سن 27 سالگی جان به جان آفرین تسلیم كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز