خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز:

پرهیز از هرگونه اعمال سلیقه شخصی موجب تقویت جایگاه شوراها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۲۰

اعضای شوراهای اسلامی به عنوان خادمان مردم وظیفه سنگینی را به عهده دارند و باید از فرصت‌ها مطابق قانون حداکثر بهره وری را در توسعه و آبادانی روستاها لحاظ نمایند.

ایلنا: مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز گفت: اعضای شوراهای اسلامی به عنوان خادمان مردم وظیفه سنگینی را به عهده دارند و باید از فرصت‌ها مطابق قانون حداکثر بهره وری را در توسعه و آبادانی روستا‌ها لحاظ نمایند در این راستا شوراهای روستایی باید محور مشارکت مردم در توسعه محلی باشند.

به گزارش ایلنا در کرج، آرش بهادری با بیان این مطلب در مراسم آیین تودیع و معارفه شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی شهرستان کرج با قدردانی از اعضاء شوراهای دوره سوم افزود: اعضای شورا‌ها خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یک فرصت تلقی کنند.

وی تصریح کرد: پرهیز از هرگونه اعمال سلیقه شخصی و اختلاف در شورا‌ها موجب تقویت جایگاه شورا‌ها می‌شود.

بهادری در ادامه از اعضای دوره چهارم شوراهای اسلامی خواست تا با ادامه راه گذشتگان جایگاه شورا‌ها را تقویت و تداوم بخشند و موجبات رضایت مردم و حق تعالی را فراهم آورند.

این مراسم با حضور نمایندگان دوره سوم شوراهای اسلامی روستایی و منتخبان دوره چهارم شورای اسلامی روستایی بخش مرکزی شهرستان کرج تشکیل شد.

گفتنی است در پایان این نشست، لوح‌های تقدیر توسط نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی فرمانداری کرج به اعضای دوره سوم اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز