خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر:

پمپ بنزین‌های اصفهان به سرنوشت جایگاه‌های سی. ان. جی دچار شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۴

سرعت گیر‌ها برای امنیت مردم ایجاد می‌شود اما در برخی مکان‌های خاص سرعت‌گیر‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار ایجاد پمپ بنزین در مکان‌های فاقد جایگاه شد و گفت: در حال حاضر وضعیت پمپ بنزین‌های شهر مانند جایگاه‌های سوخت سی. ان. جی شده است و مردم در صف‌های طولانی معطل می‌شوند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر، از وضعیت جایگاههای سوخت انتقاد کرد و افزود: برخی از پمپ‌های بنزین نیز به دلیل خصاصت، نیروهای کمتری به کار می‌گیرند از این رو چند ورودی جایگاه‌ها را می‌بندند و این باعث ایجاد صف‌های طولانی می‌شود.

وی خواستار استفاده از حداکثر ظرفیت پمپ بنزین‌ها شد و تصریح کرد: لازم است در مکان‌های فاقد جایگاه محل‌هایی به پمپ بنزین اختصاص داده شود.

این عضو شورای شهر اصفهان همچنین با اشاره به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه ترافیک‌های سنگینی در سطح شهر به وجود می‌آید بنابراین لازم است فضای شهر برای حضور دانش آموزان آماده و مهیا شود.

وی برنامه ریزی برای ترافیک مهرماه را ضروری دانست و تاکید کرد: باید ساماندهی سرویس‌های مدارس در دستور کار قرار گیرد تا از بار ترافیکی شهر کاسته شود علاوه بر این لازم است امسال نیز علاوه بر نظافت اطراف مدارس و نصب علائم رانندگی، به آسفالت و به فضای سبز مدارس نیز رسیدگی شود.

نصر اصفهانی همچنین با انتقاد از نامناسب بودن برخی سرعت گیر‌ها در خیابان‌های شهر افزود: سرعت گیر‌ها برای امنیت مردم ایجاد می‌شود اما در برخی مکان‌های خاص سرعت گیر‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نیست.

به گفته وی برخی از سرعت گیر باعث آسیب جسمی به سرنشین‌های خودرو و آسیب وسیله نقلیه خواهد شد بنابراین لازم است در این خصوص اقدامات موثری صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز