خبرگزاری کار ایران

معاون برق نورد ۶۵۰ شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان خبر داد:

مکانیزم ریل برگردان پست ۱۰ نورد۶۵۰ راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۴۳

‌این مکانیزم از شروع بهره برداری از نورد ۶۵۰ تا بحال راه اندازی نشده بود و طی سال‌های قبل تجهیزات آن به عنوان رزرو مورد استفاده قرار گرفته بود وعملا غیرقابل راه اندازی بود.

ایلنا: معاون برق نورد ۶۵۰ شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان از راه اندازی مکانزیم ریل برگردان پست ۱۰ این کارگاه خبر داد و گفت: مکانیزم ۲۷۹ A، B و۲۵۱ A، B، ‌ ریل برگردان‌های پست ۱۰ نورد ۶۵۰ به شمار می‌آیند که این مکانیزم‌ها بعد از رولگان‌های پست ۱۰ قرار دارند و قادر هستند انواع پروفیل از جمله ریل را در زوایای گوناگون (بین ۰ تا ۱۸۰ درجه) بچرخانند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ندیمی افزود: پس ازتصمیم مدیریت شرکت مبنی بر نورد ریل، از طریق مدیریت نورد راه اندازی مکانیزم ریل برگردان برعهده برق کارگاه قرار گرفت و مکانیزم ۲۷۹ B بطور آزمایشی راه اندازی ودر مدار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ‌این مکانیزم از شروع بهره برداری از نورد ۶۵۰ تا بحال راه اندازی نشده بود، افزود: طی سال‌های قبل تجهیزات آن به عنوان رزرو مورد استفاده قرار گرفته بود وعملا غیرقابل راه اندازی بود از جمله موتور این مکانیزم از نوع DC بوده واز طریق مبدل‌های تریستوری روسی ومدارات کنترل تجهیزات روسی فرمان می‌گرفته وبرای تنظیم زوایای حرکتی آن از سلسین‌های پست اپراتوری وسلسین متصل به گیربکس مکانیزم استفاده می‌شده است.

معاون برق نورد ۶۵۰ راه اندازی این مکانیزم عملیات را نتیجه همکاری چند تیم بطور همزمان عنوان کرد و گفت: این تیم‌ها عبارتند از دمونتاژوارسال موتور‌ها به تعمیرگاه شرکت برق آر، تهیه سلسین، ساخت اتصالات کوپل به گیربکس وتکمیل تجهیزات ترمز، تهیه ونصب کماندوکنترولر ولیمیت سوئیچ‌ها، ساخت لیور مناسب وتهیه ونصب کلیدهای فرمان پست اپراتوری، کابل کشی مدارات قدرت وفرمان که آسیب دیده بودند، دمونتاژ تجهیزات ناقص رله‌ای ومدارات فرمان از تابلو mcc، نصب داکت، ریل، ورله کنتاکتورهای مدار فرمان، انجام سیم کشی مدار فرمان با طرح جدید وانجام اصلاحات طبق طرح جدید، اصلاح نقشه رله‌ای مطابق با مدار درایوی جدید و ساخت کارت‌های الکترونیک رگولاتور جهت مطابقت با مدار قدرت درایوآنسالدو.

وی خاطرنشان کرد: انجام این پروژه علاوه براینکه توانایی پرسنل برق نورد ۶۵۰ را افزایش داد به دلیل در گیرکرن تعداد زیادی از کارکنان وانجام کار گروهی طراوت وشادابی زیادی به همراه داشت وهماهنگی در کار‌ها به نحو مطلوبی انجام گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز