خبرگزاری کار ایران

علیرضا ذاكر اصفهانی از حضور پرشكوه و حماسی مردم در انتخابات تشكر كرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۲

حضور گسترده مردم ایران، تضمین كننده بقای انقلاب و مهر تاییدی بر ناکامی تحریم ها و تهدیدات دشمن خواهد بود و ملت ایران با این حضور گسترده نشان داد که همیشه موقع شناس و بیدار است و آرزوهای بدخواهان را بر باد خواهد داد.

ایلنا: علیرضا ذاكر اصفهانی(پیام تشكر استاندار اصفهان از حضورحماسی مردم در انتخابات) از حضور پرشكوه و حماسی مردم در انتخابات تشكر كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، متن پیام بدین شرح است:

مردم انقلابی و همیشه در صحنه‌ی ایران بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی به مفهوم حماسه سیاسی معنای عمیق‌تری بخشدند و با خلق حماسه میلیونی حضور در پای صندوقهای رای، بیداری و عزم و اراده راسخ خود را به جهانیان نشان دادند.

خلق حماسه با شكوه سیاسی امید دشمنان را به یأس تبدیل کرد و دشمنان بار دیگر متوجه شدند که مردم کماکان پشتیبان نظام و رهبرشان هستند.

این حضور گسترده مردم ایران، تضمین كننده بقای انقلاب و مهر تاییدی بر ناکامی تحریم ها و تهدیدات دشمن خواهد بود و ملت ایران با این حضور گسترده نشان داد که همیشه موقع شناس و بیدار است و آرزوهای بدخواهان را بر باد خواهد داد.

مقام معظم رهبری با بصیرت و درایت امسال را سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نام گذاری کردند و مردم ایران با تحلیل عمیق سیاسی و بینش دینی و آرمانی خود زمینه ساز خلق این حماسه بودند و بی‌شك روز 24 خرداد ماه نقطه‌ی عطفی در تاریخ ایران و برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام مقدس ولایت مدار خواهد بود.

همه مردم از اقشار مختلف هم چون گذشته با اتحاد و همبستگی به میدان آمده و به جهانیان ثابت كردند با گذشت سی و چهار سال از پیروزی انقلاب علی رغم همه هجمه‌های تبلیغاتی و تحریم‌ها، دشمنان نمی‌توانند خللی در عزم ملی و اراده‌ی فولادین مردم ایجاد نمایند.

مردم با حضور با شكوه خود اثبات کردند که همچنان در راه تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) ثابت قدم ایستاده و به پیش می‌روند.

اینجانب به نوبه خود از حضور حماسی و جهادگونه مردم همیشه در صحنه و انقلابی اصفهان تشكر خود را اعلام نموده و با آرزوی توفیق و سلامت برای ملت ایران، آینده‌ای روبه رشد و پیشرفت و فرداهایی روشن‌تر از امروز را از خداوند منان خواستارم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز