خبرگزاری کار ایران

طی یك هفته گذشته انجام شد:

توقیف 550 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اصفهان

کد خبر : ۴۳۱۴۷

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف 550 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در راستای تشدید طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی یك هفته گذشته در این شهرستان خبر

ایلنا-اصفهان:فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف 550 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در راستای تشدید طرح ارتقا امنیت اجتماعی طی یك هفته گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت:هدف پلیس در اجرای این طرح كاهش تلفات جانی در حوادث رانندگی است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "حسن یاردوستی" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر گفت: طی یك هفته گذشته پلیس اصفهان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و كاهش تصادفات جانی طرح برخورد با رانندگان و راكبین وسایط نقلیه حادثه ساز را در دستور كار خود قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: در این طرح اكیپ های عملیاتی پلیس شهرستان مركز استان با بهره گیری از كلیه توان و امكانات خود تعداد 318 دستگاه موتورسیكلت و 232 دستگاه خودرو متخلف را متوقف و به پاركینگ منتقل دادند.

سرهنگ یاردوستی علت اصلی توقیف این وسایل را حركات نمایشی،آلودگی صوتی، تخلفات حادثه ساز رانندگان و راكبین موتورسوار اعلام كرد و بیان داشت: طرح برخورد با رانندگان وسایل نقلیه حادثه ساز به منظور كاهش تصادفات جانی و مالی همچنان در دستور كار پلیس این شهرستان قرار دارد.

وی در پایان با تاكید بر اجرای مستمر این طرح در سطح شهرستان یادآورشد: امیدواریم با همكاری خوب مردم ضمن نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی در سطح كلانشهر اصفهان،شاهد كاهش تلفات جانی و خسارات مالی در حوادث رانندگی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز