خبرگزاری کار ایران

برخی از نمایندگان ارومیه به جلسه هیات‌دولت نیامدند؛

قاضی‌پور: به احمدی‌نژاد گفته بودیم رحیم‌مشایی را نیاورد

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۹۵

ما به رئیس جمهور گفته بودیم که در سفر به استان رحیم مشایی را با خود نیاورید اما ایشان به حساسیت های موجود در جامعه توجهی نمی‌کند.

مدیرکل حوزه استانداری آذربایجان غربی گفت: علت عدم حضور نیافتن برخی از نمایندگان ارومیه درسفر هیات دولت شاید به دلیل رای اعتماد به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بود.

علی نژاد صبح امروز درگفتگو با خبرنگار ایلنا عنوان داشت: ما از همه نمایندگان دعوت کرده بودیم بنابراین خودشان باید درباره علت عدم حضور خود پاسخگو باشند. استانداری دوست داشت نمایندگان مجلس حضور پررنگی در این جلسات داشته باشد.

وی افزود: همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی  برای چهارمین دوره سفر ریاست جمهوری و هیات دولت دعوت شده بودند.

وی گفت: متاسفانه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارومیه فقط عابد فتاحی حضور داشت درحالی که حضور بقیه نمایندگان درجلسه هیات دولت می‌توانست در بسیاری از تصمیم گیری ها موثر باشند چرا كه آنها می‌توانستند خواسته‌هاو مشکلات استان را مطرح کنند.

این مقام مسئول دراستانداری آذربایجان غربی به تصمیمات سفر هیات دولت اشاره کرد و گفت: در کارگروه کشاورزی و صنعت و معدن برای توسعه استان آذربایجان غربی تصمیمات خوبی اتخاذ شد.


قاضی پور: به رئیس جمهور گفته بودیم رحیم مشایی را نیاورید

نماینده مردم ارومیه در گفتگو  با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما به رئیس جمهور گفته بودیم که در سفر به استان رحیم مشایی را با خود نیاورید اما ایشان به حساسیت های موجود در جامعه توجهی نمی‌کند.

وی تصریح کرد: من سرباز ولایت هستم و در مقابل جریان انحرافی ایستادگی خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخی از نمایندگان ارومیه و انجمن اسلامی دانشگاه ارومیه قبل ازسفر هیات دولت به استان، از استانداری خواسته بودند که به رئیس جمهور اطلاع دهد که رحیم مشایی به دلیل برخی از اظهار نظرهای تند در خصوص سیاست خارجی و مکتب ایرانی و طرح مسائل ملی گرایی در سفر ایشان را همراهی نکند درحالی که حضور مشایی درجلسات هیات دولت پررنگ بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز