خبرگزاری کار ایران

تفکرات فرگوسن بر تیم‌ملی حاکم است؛

تارتار: کی‌روش نباید علی‌کریمی را دعوت می‌کرد

asdasd

مطمئنا وقتی یك بازیكن با نظر سرمربی تیم باشگاهی اش از تیم كنار گذاشته می شود را نباید به تیم ملی دعوت كرد چرا كه در این صورت زمینه بی انضباطی های بیشتر برای سایر بازیكنان فراهم خواهد شد.

سرمربی سابق تیم گهر وراه‌آهن دعوت علی کرمی به اردوی تیم ملی توسط کارلوس کی‌روش را اشتباه دانست.

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با احتمال بازگشتش به تیم فوتبال گهر شهرداری دورود گفت: متاسفانه این باشگاه مشكلات بسیار زیاد مالی دارد و هنوز هم اتفاق جدیدی در خصوص آن نیفتاده. لذا بعید است شرایط بازگشتم به این تیم مهیا شود. گهر با توجه به مشكلات عدیده موجود آینده بسیار مبهمی دارد و اگر نگاه به حل مشكلات این باشگاه به سبك كنونی باشد در پایان لیگ این تیم را سقوط كرده خواهیم شد.

وی افزود: متاسفانه تیم گهر از زمان حضورش در لیگ برتر هنوز زمینی برای تمرین و فضای برای استراحت ندارد. این تیم شرایط بسیار سختی را به خود می بیند و هر چه سریعتر باید فكری به حال آن كرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال راه آهن در ادامه به بازی حساس تیم ملی مقابل كره جنوبی اشاره كرد و گفت: ملی پوشان ما متاسفانه سه امتیاز باارزش دیدار مقابل لبنان را به خاطر غرور زیادی و بی انگیزگی از دست دادند و امیدوارم كه توان جبران در دیدار مقابل كره جنوبی داشته باشند.

وی افزود: من فكر می‌كنم شرایط تیم ملی برای بازی با كره كاملا متفاوت خواهد بود و ملی پوشان ما با انگیزه ای مضاعف برای جبران امتیازات از دست رفته به مصاف حریف خود خواهند رفت. البته حضور پر رنگ هواداران تیم ملی در این دیدار می تواند كمك بسیار خوبی برای كسب سه امتیاز دیدار مقابل كره باشد.

تارتار با تاكید بر اینكه نگرانی بسیاری از شرایط تیم ملی دارد، گفت: كره جنوبی تیم بسیار قدرتمندی در فوتبال آسیا است و بازی مقابل آن برای هر تیمی با هر كیفیتی بسیار سخت و نفس گیر خواهد بود. امیدوارم ملی پوشان ما در روز این بازی با كمك هواداران شرایط كسب امتیازات كامل را فراهم كنند.

وی در رابطه با اصرار كی روش برای استفاده از برخی بازیكنان خاص در تیم ملی گفت: این انتقادی است كه بنده نیز به سرمربی تیم ملی وارد می دانم. كی روش باید در دیدار ایران مقابل لبنان از بازیكنان جوان و با انگیزه تر استفاده می كرد و به راحتی سه امتیاز آن را به خود اختصاص می داد. جای بازیكنانی نظیر حقیقی و امید ابراهیمی در تیم ملی خالی بود كه خوشبختانه این دو بازیكن برای بازی با كره به تیم ملی دعوت شدند.

تارتار افزود: نكته جالب در مورد تصمیمات كی روش این است كه این مربی به تبعیت از تفكرات الكس فرگوسن سرمربی منچستر كه اعتقاد عجیبی به استفاده از بازیكنان با تجربه نظیر ریو فردیناند، پل اسکولز، رایان گیگز و... دارد، پیش می‌رود و كمتر به استفاده از جوانان و بازیكنان پدیده لیگ اعتقاد دارد.

وی در رابطه با دعوت علی كریمی از سوی كی روش به تیم ملی گفت: علی كریمی بازیكن خلاق و بسیار تاثیرگذاری در همه تیم‌هاست. من به كریمی كاری ندارم اما فكر می كنم دعوت بازیكنی به تیم ملی كه به خاطر بی انضباطی در تیم باشگاهی اش از تركیب تیم كنار گذاشته شده اتفاق خوبی نباشد. مطمئنا وقتی یك بازیكن با نظر سرمربی تیم باشگاهی اش از تیم كنار گذاشته می شود را نباید به تیم ملی دعوت كرد چرا كه در این صورت زمینه بی انضباطی های بیشتر برای سایر بازیكنان فراهم خواهد شد. این یك اصول است كه در فوتبال دنیا همواره رعایت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز