خبرگزاری کار ایران

چاره‌ای جز ابقای ژوزه نداریم؛

آشتیانی: کریمی نباید پایش را از گلیمش درازتر می‌کرد

asdasd

علی کریمی نباید بیش از حد پایش را از گلیمش درازتر می‌کرد و حالا هم اگر اشتباهی کرده باید از ژوزه معذرت خواهی کند، البته امیدوارم ژوزه نیز به طور شفاف در خصوص اینکه به چه دلیل کریمی را اخراج کرده توضیح دهد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اخراج علی کریمی از سوی سرمربی این تیم گفت: من فکر می‌کنم کریمی رفتار حرفه‌ای در خصوص سرمربی خود نداشته و اکنون هم باید از ژوزه عذرخواهی کند.

ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: من فکر می‌کنم پرسپولیس در دیدار برابر سایپا بهتر از بازی‌های گذشته بازی کرد و به ظاهر مانوئل ژوزه به این نتیجه رسیده که دیگر زمانی ندارد تا نفرات زیادی را مورد آزمایش قرار دهد.

وی افزود: پرسپولیس با ترکیب مشابه هفته قبل خود باز کرد و به طور یقین اگر این ترکیب در یکی دو بازی آینده نیز دست نخورد بازیکنان اصلی از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری را پیدا خواهند کرد.

این عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: همه بازیکنان پرسپولیس تقریبا در یک سطح قرار دارند اما چند بازیکن مانند کریم انصاری‌فرد و محمد قاضی نفراتی هستند که سابقه ملی پوشی بیشتری دارند و حتی ایمون زاید هم شرایط خوبی دارد. من فکر می‌کنم باید از آنها در ترکیب اصلی استفاده شود.

وی ادامه داد: شاید بازیکنی مانند کریم انصاری فرد در دو سه بازی اخیر افت کرده باشد اما ژوزه باید به فصل گذشته این بازیکن و گل هایی که به ثمر رسانده نیز توجه کند. البته این نگاه در او شاید به دلیل این باشد که این مربی دستیار ایرانی در کنارش نداشت و فکر می‌کنم اکنون که یحیی گل محمدی به کادر فنی اضافه شده بتوانیم بیشتر از او استفاده کنیم.

آشتیانی اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از بازیکنان پرسپولیس دچار افت روحی شده‌اند و باید شرایطی فراهم شود که آنها مجددا بدون هیچ‌گونه دغدغه و حاشیه‌ای فقط به فکر ارائه بازی فوتبال خود باشند. توجه داشته باشید اگر پرسپولیس دیروز پنالتی خود را تبدیل به گل می‌کرد می‌توانست با یک نتیجه خوبی برنده بازی شود اما همان شرایط روحی باعث شد پولادی نتواند پنالتی را تبدیل به گل کند.

این عضو کمیته فنی پرسپولیس با تاکید بر این موضوع که هر چه سریعتر باید اعتماد به نفس به بازیکنان پرسپولیس برگردد، اظهارکرد: بازیکنان باید به خاطر هواداران از تمام توانشان بهره بگیرند تا این تیم در پایان فصل در جایگاه قابل قبولی قرار بگیرد.

آشتیانی درخصوص ابقای مانوئل ژوزه در سمت سرمربیگری پرسپولیس گفت: ما در این شرایط چاره‌ای جز حفظ ژوزه نداریم، چون هر مربی دیگری بیاید شرایط از این بهتر نخواهد شد. ضمن اینکه سرمربی جدید هزینه‌هایی را برای باشگاه خواهد داشت. با این حال معتقدم که باید همین کادر را تقویت کرد و ژوزه بیشتر از گذشته از نظرات کمیته فنی استفاده کند.

این عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درخصوص اخراج علی کریمی از تیم پرسپولیس گفت: به نظر من مسئولین باشگاه پرسپولیس نباید اجازه می‌دادند این موضوع به رسانه‌ها کشیده شود و با برگزای یک جلسه‌ این موضوع را حل می کردند. با این حال علی کریمی نباید بیش از حد پایش را از گلیمش درازتر می‌کرد و حالا هم اگر اشتباهی کرده باید از ژوزه معذرت خواهی کند، البته امیدوارم ژوزه نیز به طور شفاف در خصوص اینکه به چه دلیل کریمی را اخراج کرده توضیح دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز