خبرگزاری کار ایران

هنوز هم شانس دوم صعود هستیم؛

ذوالفقارنسب: تلاش برای برکناری کی‌روش افراط‌‌ گری است

asdasd

تیم ملی ما دچار کمبودها و نارسایی‌هایی است که شاید بتوان بخشی از آن را با افزودن یک فرد فنی مناسب به تیم از بین برد.

کارشناس فوتبال کشور تاکید کرد که بحث در مورد کنار گذاشتن کارلوس کی‌روش تند روی و افراط‌گری است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره شرایط کنونی تیم ملی فوتبال گفت: من فکر می‌کنم تیم ملی ما در برهه کنونی بیش از هر چیز به اتفاقات مثبت نیاز دارد که اضافه شدن یک مربی ایرانی به کادرفنی هم می‌تواند یکی از همین اتفاقات مثبت باشد. تیم ملی ما دچار کمبودها و نارسایی‌هایی است که شاید بتوان بخشی از آن را با افزودن یک فرد فنی مناسب به تیم از بین برد.

وی در رابطه با شایعه اضافه شدن مربیانی نظیر مجیدی جلالی، علیرضا منصوریان و مجیدنامجو مطلق به تیم ملی گفت: همه این سه مربی که اسم برده شد ویژگی های خاص خود را دارند اما مربیانی هم هستند که در این شرایط می توانند در کنار تیم ملی به کارلوس کی روش کمک کنند.

مربی سابق تیم ملی فوتبال در واکنش به تاکید برخی از منتقدان به برکناری کارلوس کی‌روش گفت: به نظر من تندروهای افراطی در این سطح نیاز نیست چراکه شرایط تیم ملی ما تا این حد بحرانی نشده است. ما هنوز در جدول گروه خود برای صعود شانس داریم و خیلی زود است به موضوع کنارگذاشتن افراد فکر کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود دو تیم از گروه ما مستقیما به جام جهانی صعود می کنند و تیم ملی ما بعد از کره جنوبی همچنان دومین شانس صعود به این رقابت‌ها است. البته تیم‌های قطر و ازبکستان هم خود را مدعی صعود به جام جهانی می‌دانند اما تیم ملی ایران با کمی برنامه ریزی بهتر می تواند بالاتر از این دو تیم سهمیه جام جهانی را به خود اختصاص دهد.

ذوالفقارنسب در ادامه خطاب به مدیران ارشد وزارت ورزش گفت: شخص وزیر ورزش و مدیران ارشد این وزارتخانه باید کمی هوشمندانه تر عمل کنند و از مدیران توانمندی که اکنون بیرون از مجموعه هستند برای سامان دادن به فوتبال استفاده کنند. ما افراد و مربیان لایقی داریم که بازگشت آنها به فوتبال می تواند تاثیر بسیاری در تغییر این روند داشته باشد.

وی بااشاره به اینکه فدراسیون فوتبال همه چیز تیم ملی را به کارلوس کی روش واگذار کرده گفت: شما ببینید که مدیریت ایرانی هیچ اشرافی بر فعالیت‌های سرمربی تیم ملی ندارد و دوستان انقدر ضعیف عمل می کنند که نه می‌توانند کمیته فنی مناسبی داشته باشند و نه می توانند اردوها و بازی‌های مناسبی برای تیم ملی در نظر بگیرند. در همه جای دنیا مسئولین فدراسیون برای تیم ملی سیاست گذاری می کنند اما در کشور ما فدراسیون فوتبال همه چیز را در اختیار کی روش قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز