خبرگزاری کار ایران

پس از موافقت با استعفای رمضان‌بیگی؛

دهناد: مدیرعامل بومی برای باشگاه صبا انتخاب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۴

رمضان‌بیگی در شغل شریف معلمی تدریس می‌کند و به دلیل زمان کم، تصمیم به جدایی از صبای قم را گرفت.

هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با استعفای محسن رمضان بیگی از مدیرعاملی این باشگاه موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا دهناد در این خصوص اظهار داشت: موافقت هیئت مدیره با استعفای مدیرعامل باشگاه به علت اصرار خود وی بود زیرا ما تمایل داشتیم که وی همچنان در مدیرعامل باشگاه باقی مانده و همچنان از خدمات رمضان بیگی بهره مند باشیم.

وی با بیان اینکه رمضان‌بیگی در این مسئولیت خدمات ارزنده‌ای را به فوتبال قم و باشگاه صبا ارائه کرد، عنوان داشت: پذیرش این استعفا به معنی جدایی قطعی وی از باشگاه صبا نیست و حتما از تجربیات وی در پیشبرد اهداف باشگاه استفاده خواهیم کرد. رمضان‌بیگی آنقدر زحمات و تلاش‌های بی وقفه‌ای در راستای اهداف باشگاه و رسیدن صبای قم به بهترین موقعیت خود در لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشت که به واقع هیچیک از اعضای هیئت مدیره موافق جدایی‌اش نبودند اما وی اصرار داشتند که از مسئولیت خود استعفا کنند و اکنون قدردان زحماتش هستیم.

رئیس هیئت مدیره صبای قم افزود: رمضان‌بیگی در شغل شریف معلمی تدریس می‌کند و به دلیل زمان کم، تصمیم به جدایی از صبای قم را گرفت که این مهم در هیئت مدیره بررسی و تصمیم نهایی در خصوص موافقت با استعفای وی گرفته شد.

دهناد با بیان اینکه برای جایگزینی رمضان‌بیگی حتما از مدیر بومی استفاده خواهیم کرد، یادآور شد: یکی از هداف مهم ما در ِآینده نزدیک این است که مدیریت باشگاه را همانند سایر بخش‌ها به سوی بومی‌سازی پیش ببریم و در پست مدیرعاملی نیز حتما از مدیر بومی استفاده می‌کنیم.

گفتنی است، محسن رمضان‌بیگی بعد از 17 ماه مسئولیت سرپرستی و مدیرعاملی باشگاه صبای قم از مسئولیت خود استعفا کرد و این درخواست وی مورد موافقت هیئت مدیره صبا قرار گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز