خبرگزاری کار ایران

اگر پودنکی فرزند یک مدیر هم بود می‌گذاشتند بمیرد؛

برزگر: مرگ ورزشکاران اهمیتی برای مسئولان ندارد

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۳۴

آیا امروز اگر فرزند یکی از مسئولان شرایطی شبیه به محسن پودنکی داشت هم دست روی دست هم می گذاشت تا جوانش این چنین از دست برود؟

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که مرگ ورزشکاران و قهرمانان اهمیتی برای مسئولان ورزش ندارد.

منصور برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم محسن پودنکی اظهار کرد:‌ واقعا جای تاسف است که ورزشکاران ما در چنین شرایطی باید بدون کمترین توجه مدیران و مسئولان ورزش کشور از جمع ما بروند.

وی افزود: البته باید به مسئولان و مدیران ارشد ورزش کشور حق داد که فوت ورزشکاران و قهرمانان کشور برایشان اهمیتی نداشته باشد چون آنها نه در میدان رقابت ضربه ای خورده اند و نه فحش شنیده اند. مدیران ما نه مجبور به کم کردن وزن هستند و نه در طول عمرشان با کسی سرشاخ شده اند پس دلیلی ندارد وقتی ورزشکار یا قهرمانی بر بالین بیماری و دردی افتاد سراغی از او بگیرند.

این پیشکسوت کشتی کشور با انتقاد از وعده و وعیدهای پوچ مسئولان ورزش کشور گفت:‌ این از گذشته دور در فرهنگ مدیریتی کشور ما وجود داشته که بیش از عمل وعده دهیم و دیگران را سرکار بگذاریم.

وی تصریح کرد: روزی با رئیس فدراسیون جهانی کشتی صحبت می کردم و گلایه هایی از عدم توجه کافی به کشتی در ایران داشتم اما او در جواب به من گفت که ما نمی توانیم کمک مالی به شما بکنیم چون کشور شما بنگلادش یا کشورهای شاخ آفریقا نیست. متاسفانه امروز مردمی در کشور ما هستند که حتی توان خرید داروهای خود را ندارند یا من کشتی گیرانی را می شناسم که پول خرید یک دو بنده کشتی برای تمریناتشان را ندارند.

برزگر با تاکید براینکه این حق مردم در یک جامعه اسلامی و مسلمان نیست، گفت: آیا امروز اگر فرزند یکی از مسئولان شرایطی شبیه به محسن پودنکی داشت هم دست روی دست هم می گذاشت تا جوانش این چنین از دست برود؟

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد با انتقاد از عدم وجود صنف یا انجمنی برای حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان کشور گفت: مطمئنا اگر امروز جایی برای حمایت از قهرمانان و پیشکسوتانی که به شرایط شبیه پودنکی دچار می شدند وجود داشت شاید شرایط بهتری برای او ایجاد می کردند اما متاسفانه در ورزش ما با وجود تاسیس صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی مشاهده می کنیم که این صندوق توان ارائه کم ترین خدمات را به ورزشکاران و پیشکسوتان ندارد.

وی در پایان با انتقاد شدید از بی تفاوتی فدراسیون کشتی در قبال محسن پودنکی اظهار کرد: جای تاسف است که فدراسیون کشتی در چنین شرایطی در کنار قهرمانان خود نیست. من مطمئنم در مراسم ختم او بسیاری از مدیران و مسئولان حضوری پررنگ خواهد داشت اما آیا این حضور یک دقیقه جای خالی این جوان از دست رفته را برای همسر و خانواده اش پر خواهد کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز