خبرگزاری کار ایران

خادم مدیر تیم‌های فرنگی و آزاد بود؛

عارف ربطی: همه فشار آورده‌اند و پول می‌خواهند!

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۶

با توجه به حضور پیدا نکردن محمد بنا چاره‌ای جز به دست گرفتن کار در رشته فرنگی توسط رسول خادم نیست.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: امروز رسول خادم کاری را انجام می‌دهد که از اول برای آن حکم گرفته است.

عارف ربطی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص تائید انتخاب مربیان تیم‌های ملی توسط رسول خادم عنوان داشت: رسول خادم از زمانی که حکم گرفت به عنوان مدیر تیم‌های ملی شروع به کار کرد. پیش از این وی اختیارات خود را در تیم فرنگی به محمد بنا تفویض کرده بود. با توجه به حضور پیدا نکردن محمد بنا چاره‌ای جز به دست گرفتن کار در رشته فرنگی توسط رسول خادم نیست.

وی با اشاره به اینکه ما همچنان با مشکل مالی دست به گریبان هستیم، تاکید کرد: تاکنون باشگاه فولاد ماهان اسپانسر مسابقات جام جهانی 50 درصد تعهد خود را عملی کرده است. امیداریم ماهان با پرداخت یک میلیارد باقی مانده از کل مبلغ 2 میلیارد تومان، کمک کند تا بتوانیم بدهی‌های خود را تسویه کنیم. در حال حاضر همه به ما فشار آورده اند و پول خود را می‌خواهند.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان از نوشته شدن برنامه فدراسیون خبر داد و خاطرنشان کرد: تقویم فدراسیون کشتی در سال 92 نوشته شده و ظرف چند روز دیگر به وزارت ورزش ارسال می‌شود تا پس از بررسی لازم بودجه سال آتی ما مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز