خبرگزاری کار ایران

انتخابات به زودی برگزار می‌شود؛

جوادی: مغرضان داخلی به دنبال تعلیق کشتی‌ایران هستند

asdasd

متاسفانه بعد از بازی‌های المپیک فرد یا افرادی برخی پیامک‌ها و ایمیل‌هایی را به رئیس جهانی کشتی ارسال و وی را تهدید کرده‌اند و همین موضوع باعث حساسیت آنها و تلاششان برای تعلیق فعالیت‌های کشتی ایران شده است.

عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی با انتقاد از برخی تلاش‌ها برای عقب ماندن این رشته تاکید کرد که برخی مغرضان داخلی به دنبال تعلیق کشتی ایران هستند.

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با خبرگار ایلنا در رابطه با آخرین تحولات برای جلوگیری از خطر تعلیق ایران گفت: فدراسیون کشتی در این خصوص تلاش هایی دارد که با انجام آنها بحث تعلیق اتفاق نخواهد افتاد. به هر حال فدراسیون کشتی ما باید از مقررات بین المللی این رشته پیروی کند و بهانه لازم برای احتمال تعلیق را به دست مسئولین فدراسیون جهانی ندهد.

ویافزود: همه ما و البته خود مسئولین فدراسیون جهانی ناداوری در دیدار سعید عبدولی مقابل کشتی گیر فرانسوی را دیدند اما نحوه رفتار و برخورد با این اتفاق نباید خارج از چارچوب قوانین بین المللی این رشته باشد. متاسفانه بعد از بازی‌های المپیک فرد یا افرادی برخی پیامک‌ها و ایمیل‌هایی را به رئیس جهانی کشتی ارسال و وی را تهدید کرده‌اند و همین موضوع باعث حساسیت آنها و تلاششان برای تعلیق فعالیت‌های کشتی ایران شده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی با اشاره به این موضوع که افراد مغرض در تلاش‌اند موفقیت‌های کشتی ایران در مسابقات المپیک را کمرنگ و حتی این رشته را به سمت تعلیق سوق‌دهند، گفت: متاسفانه برخی از افراد مغرض باارسال پیامک و ایمیل‌های تهدیدآمیز سعی در حساس کردن مسئولین فدراسیون جهانی کرده‌اند تا کشتی ایران را به سمت تعلیق سوق دهند.

وی افزود: خوشبختانه فدراسیون کشتی پس از اطلاع از این موضوع در نامه‌ای از فدراسیون جهانی کشتی به خاطر ارسال این پیامک‌ها عذرخواهی کرد و قرار است در آینده‌ای نزدیک هم نامه دومی با امضا قهرمانان کشتی کشور به رافائل مارتینتی ارسال و یکبار دیگر از وی به خاطر این اتفاقات عذرخواهی کند.

جوادی در رابطه با پیگیری‌های فدراسیون کشتی برای شناختن مسببان حساس شدن مسئولین فدراسیون جهانی این رشته، گفت: در جلسه هیات رئیسه فدراسیون قرار شد از طریق شرکت مخابرات ایران ارسال کننده‌های پیامک‌های تهدیدآمیز شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه کشتی ایران در دنیا صاحب جایگاه است، گفت: متاسفانه برخی از مخالفان فدراسیون کنونی با هدف تخریب این رشته دست به برخی تحرکات می‌زنند که جز ایجاد مشکل برای این رشته نفع دیگری برای ما نخواهد داشت. شاید آنها خود را وطن پرست می‌دانند اما من به انها اعلام می کنم که این دست اقدامات فقط ضربه زدن به منافع ملی کشور است.

این عضو هیات رئیس فدارسیون کشتی با اشاره به اینکه یکی دیگر از ایرادهای فدراسیون جهانی برای تعلیق کشتی ایران عدم برگزاری انتخابات این فدراسیون است، گفت: بحث انتخاب رئیس فدراسیون کشتی هر چه سریعتر باید اتفاق بیفتد و فکر می کنم وزارت ورزش نیز به زودی تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را اعلام تا رئیس جدید هر چه سریعتر بر جایگاه خود بنشیند.

وی همچنین در رابطه با احتمال ابقای رسول خادم در راس کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اظهارکرد: به هر حال آن چیزی که دیده می شود کیفیت کار رسول خادم است که قبل از المپیک به یاری تیم ملی کشتی آزاد شتافت اما اینکه او در آینده نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد موضوعی است که به رئیس آینده فدراسیون برمی گردد و او است که در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

جوادی در پایان در رابطه با شرایط محمد بنا نیز گفت: بحث بازگشت محمد بنا هم موضوعی است که ارتباط مستقیم با رئیس آینده فدراسیون کشتی دارد ولی نظر شخصی بنده این است که هم رسول خادم و هم محمد بنا باید به هر طریقی در راس تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ابقا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز