خبرگزاری کار ایران

مارتینتی مدارک خود را تحویل نداده!

عارف ربطی: انتقاد وزیر ورزش قبول، ولی برنامه‌ها سنگین است!

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۵۳

سفارت ما در کشور سوئیس اعلام کرده که فرم وی اشتباه پر شده و هنوز عکسی ارائه نشده است.

دبیر فدراسیون کشتی گفت: سفارت ما در کشور سوئیس اعلام کرده فرم رئیس فیلا اشتباه پر شده و هنوز عکسی ارائه نشده است.

عارف ربطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهارکرد: سفارت ما در خارج از کشور یکسری قوانین دارد و نمی‌تواند از قوانین کشور سوئیس تبعیت کند. در صورت ارائه مدارک خواسته شده ویزای رافا ماتینتی در اسرع وقت صادر خواهد شد.

وی همچنین در مورد بودجه اختصاص داده شده به کشتی که به گفته وزیر ورزش بالاترین رقم در بین فدراسیون‌ها بوده، افزود: درست است که بودجه‌ای 10 میلیاردی در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفته ولی حساب‌ها روشن است و می‌شود مخارج را حسابرسی کرد. اگر تخلفی صورت گرفته بود باید مقصر پاسخگو باشد.

ربطی خاطرنشان کرد: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پس از بررسی اسناد را تائید کرده‌اند، چرا ما داریم بی‌دلیل آبروی خود و کشتی را به عنوان ورزش اول ممکلت زیر سوال می‌بریم!

دبیر فدراسیون کشتی درخصوص ایراد وزیر ورزش در خصوص بی برنامه بودن فدراسیون کشتی گفت: من در مورد مسائل عنوان شده توسط وزیر محترم دال بی‌برنامه بودن فدراسیون کشتی به وی حق می‌دهم و ایرادات قابل قبول است ولی اگر مشکلاتی هم وجود دارد به علت برگزاری المپیک لندن بود که تمام برنامه‌ریزی‌ها دچار تغییر شد.

وی در ادامه تاکید کرد: با وجود بازی‌های المپیک برنامه سالجاری ما 2 تا 3 برابر تقویم سالیانه شده است. ما در این زمان باید پشتوانه‌سازی خود را انجام می‌دادیم. ما باید به بهترین شکل ممکن عوامل اجرایی و ورزشکاران را به المپیک اعزام و پشتیبانی می‌کردیم.

ربطی در ادامه متذکر شد: فدراسیون کشتی فروردین، اردیبهشت و خردادماه سال آتی مسابقات آسیایی را پیش رو دارد و باید انتخابی‌ها را برگزار کنیم. باید با توجه به برگزاری مسابقات المپیک برنامه‌ها را طوری تنظیم می‌کردیم که بتوانیم خود را برای شرکت قدرتمند در مسابقات آسیایی و جهانی سال آتی نیز آماده کنیم. این ترافیک کاری جدا از حجم سنگین کارهای مربوط به المپیک بود.

وی در پایان گفت: در این بین حجت‌الله خطیب زحمت خود را کشیده و نباید مظلوم واقع شود چراکه وی دارد این برنامه‌ریزی را اجرا می‌کند. ما قصد داریم به بهترین وجه کار را پیش ببریم ولی نداشتن بودجه کار را با مشکل روبرو می‌کند و وقتی تیم نمی‌تواند به رقابت‌ها اعزام شود، باید پول قرض بگیریم تا کار انجام شود. فراموش نکنیم تمام امور هزینه‌بر است و اگر برنامه نداشته باشیم زیر سوال می‌رویم که چقدر بی‌برنامه هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز