خبرگزاری کار ایران

ارس میزبان رقابت‌های کشتی آزاد روز جهانی کودک

کد خبر : ۳۱۹۵۹

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان روز جهانی کودک در ورزشگاه 2 هزار نفری شجاع در منطقه آزاد ارس آغاز و کشتی‌گیران آذربایجان‌شرقی قهرمان اوزان 60، 84 و 96 کیلوگرم شدند.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان روز جهانی کودک از روز گذشته در ورزشگاه 2 هزار نفری شجاع در منطقه آزاد ارس آغاز به کار کرد و کشتی‌گیران آذربایجان‌شرقی قهرمان اوزان 60، 84 و 96 کیلوگرم شدند.

به گزارش ایلنا، براساس مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها، نفرات برتر اوزان 60، 84 و 96 کیلوگرم مشخص شد و نتایج سایر وزن‌ها امروز هشتم دی مشخص خواهد شد.

بر این اساس در رده سنی جوانان که رقابت‌ها به صورت انفرادی در هشت وزن برگزار می‌شود، در وزن 60 کیلوگرم حسین شهبازی، فردین پورجمال و علی ذکری هر سه از آذربایجان‌شرقی به ترتیب مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن 84 کیلوگرم نیز امیر کمالی از آذربایجان‌شرقی اول و محسن محمدی از زنجان و لابر گریگوریان از ارمنستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بابک عبادی از زنجان قهرمان وزن 96 کیلوگرم این رقابت‌ها شد و امیررضا حیرتی‌وند و حبیب سلطانپور هر دو از آذربایجان‌شرقی رده‌های دوم و سوم این وزن را از آن خود کردند.

در بخش نوجوانان نیز 80 کشتی‌گیر در قالب هشت تیم و 10 وزن در رقابت های روز جهانی کودک با یکدیگر رقابت می‌کنند و نتایج اوزان بعدی رده سنی جوانان و نتایج رده سنی نوجوانان امروز مشخص می شود.

تیم‌های شرکت‌کننده هر کدام به نام یکی از قهرمانان جهان و المپیک در این دوره از مسابقات نامگذاری شده‌اند.

بر این اساس این رقابت‌ها از هفتم دی با حضور هفت تیم در رده سنی نوجوانان و سه تیم جوانان از استان‌های مازندران، خراسان، تهران، گیلان، گلستان، همدان، کرمانشاه، یزد، مرکزی، آذربایجان‌شرقی و غربی، بوشهر، قزوین، لرستان و دو تیم در رده‌های ذکر شده از کشور ارمنستان آغاز شده و تا بعد از ظهر جمعه هشت دی ادامه خواهد داشت.

روز اول این رقابت‌ها که با استقبال پرشور جوانان و نوجوانان منطقه ارس و جلفا روبرو بود از قهرمانان جهان، المپیک، پیشکسوتان و مربیان حال حاضر تیم ملی کشتی آزاد کشور از جمله علیرضا رضایی و علی بیات توسط سازمان منطقه آزاد ارس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز