خبرگزاری کار ایران

حضور در جام علی اف مغتنم است؛

توكلیان: شانس صعود به فینال لیگ برتر کشتی را داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۶۳

هدف اول باشگاه و كادر فنی این است كه در جمع 4 تیم نهایی مسابقات باشیم اما امید حضور در دیدار نهایی را هم داریم.

سرمربی تیم كشتی فولاد ماهان اصفهان گفت: حضور در تورنمنت‌هایی نظیر جام علی‌اف با توجه به این كه كشتی گیران بعد از المپیك به حال خود رها نشوند را باید به فال نیك گرفت.

امیر توكلیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره دیدار این هفته تیمش در لیگ برتر مقابل شهدای ساری اظهار داشت: با توجه به آخرین مسابقه دور رفت و شرایط میزبانی ما، به طور قطع در تركیب تیم خود نسبت به دورهای قبل تغییراتی خواهیم داشت ولی سعی می كنیم با بهترین نفرات خود در این مسابقات حضور پیدا كنیم.

وی با اشاره به این مطلب كه تركیب نهایی برای مصاف با ماهان روز آخر مشخص می شود، عنوان داشت:‌ ما مشكل خاصی نداریم و از روز دوشنبه اردوی خود را در اصفهان شروع كرده‌ایم و یكسره تا دور برگشت كه به ساری و مصاف با گاز مازندارن داریم، ادامه دارد.

سرمربی تیم كشتی فولاد ماهان اصفهان در خصوص پیش بینی وضعیت صعود به دور بعدی مسابقات لیگ برتر كشتی آزاد گفت: هدف اول باشگاه و كادر فنی این است كه در جمع 4 تیم نهایی مسابقات باشیم اما امید حضور در دیدار نهایی را هم داریم. با توجه به این مطلب كه كشتی ورزش بی ركوردی است اما تمام تلاش خود را خواهیم كرد تا به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

مربی سابق تیم راه آهن با اشاره به كسب 2 مدال برنز در جام علی اف اظهار داشت: باید كشتی گیران ما به آن خود باوری برسند كه می توانند در تورنمنت های روس ها هم خوب نتیجه بگیرند. من تقویم را نگاه كردم، قرار است كه تیم به جام یارگین هم اعزام شود كه با توجه به غیبت چند ساله ما در آن جام، خیلی خوب است. حضور بچه های ما و كشتی گرفتن با روس های صاحب سبك در دنیا به نفع كشتی ماست.

وی در ادامه افزود: اعتقاد من بر این است كه ما نباید به نتایج این مسابقات دل خوش كنیم، ‌چه كسانی كه مدال كسب كردند و چه آن هایی كه حذف شدند. حضور، تمرین و كشتی در این مسابقات خود به تنهایی یك پوئن مثبت برای ایران است. ما باید از كشتی دنیا عقب نباشیم، باید در تورنمنت های مختلف شركت كنیم.

توكلیان در پایان تاكید كرد: ما اگر می خواهیم چند تیم آماده داشته باشیم باید در تورنمنت های مختلف شركت و حضور داشته باشیم و به كشتی گیران درجه دو، سه و چهار هم میدان بدهیم كه كشتی ما رو به جلو برود. این مطلب نیاز به زمان دارد و نمی شود گفت با حضور در یك تورنمنت كار را برای موفقیت تمام كرده ایم. ما باید 3 ـ 4 سال این كار را ادامه بدهیم تا در المپیك بعدی موفق باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز