خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان-آنکارا؛

آرش تقوی: انتقام خود را از ژاپنی‌ها گرفتیم

کد خبر : ۹۹۵۵۲

آنها تا آخرین پوئن هیچ‌گاه خود را بازنده نمی‌دانند اما در ست سوم به خاطر کوتاهی قد و فشار زیادی که به آنها وارد کردیم قدرتشان تحلیل رفت.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در سومین دیدار خود از سری مسابقات قهرمانی جهان امروز مقابل تیم ژاپن با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایلنا، سید آرش تقوی اظهارداشت: ما توانستیم با این برد انتقام خود را از ژاپنی‌ها در مسابقات آسیایی ارومیه بگیریم و نشان دهیم که سومی تیم ملی جوانان ایران در مسابقات آسیایی فقط یک اتفاق بود.

وی افزود: برای این برد تمامی ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی اعم از کادر فنی و بازیکنان زحمت زیادی کشیدند. ما به سختی از سد حریف دیرینه والیبال ایران عبور کردیم.

قدرتی‌زن تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه گفت: تیم ژاپن از ابتدا برای برد به زمین آمده بود همانطور که نتایج ست‌ها نشان می‌دهد ما در 2 ست اول بازی با اختلاف پوئن نزدیک نتیجه را به نفع خود به پایان رساندیم اما در ست پایانی قدرت خود را به خوبی به آنها تحمیل کردیم.

تقوی یادآورشد: تیم ژاپن جزو تیم‌های جنگنده این رقابت‌ها محسوب می‌شود. آنها تا آخرین پوئن هیچ‌گاه خود را بازنده نمی‌دانند اما در ست سوم به خاطر کوتاهی قد و فشار زیادی که به آنها وارد کردیم قدرتشان تحلیل رفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز