خبرگزاری کار ایران

رفتار آقایان دیکتاتورمآبانه است؛

کریم صفایی: وزیری و دهقان می‌توانند به IOC شکایت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۵

این فدراسیون با توجه به اینكه تا خرداد باید اساسنامه خود را اصلاح و مجمع قانونی انتخاباتی را برگزار می‌كرد و این كار را نكرد از نظر فدراسیون جهانی یك فدراسیون غیرقانونی است.

رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی با کمان رفتار مسئولان ورزش در قبال ملی‌پوشان این رشته را دیکتاتورمآبانه دانست.

کریم صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با دستورالعمل فدراسیون تیر و کمان برای ممنوعیت عقد قرارداد باشگاه‌ها با چند ملی‌پوش سابق این رشته گفت: این یک رفتار دیکتاتوری و به دور از اخلاق است. در ورزش، ورزشكاران یكسری حقوق دارند كه در صورت عدم احترام فدراسیون به آنها ورزشكار می‌تواند برای احقاق حق خود به فدراسیون‌های جهانی و حتی كمیته بین‌المللی المپیك شكایت كند.

وی افزود: البته از فدراسیونی که قانونی نیست نباید انتظاری داشت و شکایت از آن بی فایده است. این فدراسیون با توجه به اینكه تا خرداد باید اساسنامه خود را اصلاح و مجمع قانونی انتخاباتی‌اش را برگزار می‌كرد و این كار را نكرد از نظر فدراسیون جهانی یك فدراسیون غیرقانونی است.

رئیس برکنارشده فدراسیون تیر و کمان در ادامه اظهارکرد: متاسفانه افراد حاضر در فدراسیون تنها به دنبال تخریب تلاش‌های 8 سال اخیر افراد پیش از خود هستند، البته در بروز این رفتارها مقصر اصلی را شخصا كمیته ملی المپیك می‌دانم كه كارهای غیرقانونی این افراد را تایید می‌كند و در كنار آن به واسطه دبیركل كمیته ملی المپیك یكسری مطالب كذب را به فدراسیون جهانی و ioc ارائه می‌كند.

رئیس فدراسیون تیر و كمان غرب آسیا با اشاره به رفتار فدراسیون در قبال ملی‌پوشان این رشته اظهار می‌كند: خیلی تاسف‌بار است. متاسفانه پیش از این آقایان این ورزشكاران را از اردوی تیم ملی اخراج كردند و حالا هم مانع از فعالیت‌ آنها در لیگ می‌شوند. من فكر می‌كنم این رفتار آقایان دیكتاتورمآبانه است كه البته ریشه آن هم از وزارت ورزش نشات می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز