خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

فینال سوپر لیگ سپک تاکرا در تهران

کد خبر : ۶۶۳۳۸

دیدار پایانی مسابقات سوپر لیگ سپک تاکرای باشگاههای ایران در بخش رگو، چهاردهم اردیبهشت ماه جاری در تهران برگزار می شود.

آخرین روز از مسابقات لیگ برتر و دسته یک دارت آقایان کشور با جدال داغ و مهیج مدعیان همراه بود، بطوریکه رقابت نفرات مدعی در لحظات آخر، تمامی نگاهها را بخود معطوف کرده بود.

ششمین و آخرین مرحله از دومین دوره این رقابتها در "خانه دارت" مجموعه ورزشی شهید کشوری تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش مسابقه حساس روز پایانی بسیار زیبا و جذاب دنبال شد و شاهین حسینی از استان فارس که تا پایان مرحله پنجم این مسابقات در رده دوم قرار داشت توانست با 48 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ(111) از دو حریف دیگر خود سبقت بگیرد و بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.

پس از وی احمد کریمی راد و حسین اعرابی هر دو از استان اصفهان به ترتیب با تفاضل لگ 109 و 105 به مقام های دوم و سوم دست پیدا کردند و حمید رضا مومنی نیز با 41 امتیاز چهارمین نفری بود که توانست با کسب مقام جهارم به مانند سال های قبل مجوز حضور در اردوی تیم ملی را بدست آورد.

اما در مسابقات لیگ یک آقایان کشور، این مختار بهشتی جوان خوش آتیه دارت کشور از استان یزد بود که توانست با 39 امتیاز بر سکوی قهرمانی بایستد و اولین نفری باشدکه به لیگ برتر امسال راه پیدا کند.

پس از وی نیز سعید ستایش، نادر قهاریان و جمشید ابوالحسنی سه دارت انداز تهرانی کشور با 38 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ بر سکوی دوم تا چهارم تکیه زدند و به همراه مختار بهشتی به رقابت های لیگ برتر فصل93- 92 راه یافتند.

لازم به ذکر است که سومین دوره فصل 93-92 از تیر ماه سال جاری با حضور 16 ورزشکار دارت انداز کشور در لیگ برتر و 24 ورزشکار نیز در لیگ یک آغاز خواهد شد.

انجمن دارت که مبتکر برگزاری این مسابقات معتبر است، طی دو سال گذشته تلاش بی وقفه ای از خود نشان داد که جای تقدیر دارد.

"احمد اسدزاده" رییس این انجمن می گوید: هدف از برگزاری این مسابقات، اعتلای این رشته مهیج و پرطرفدار و شناسایی چهره های مستعد است.

وی افزود: خوشبختانه کیفیت دومین دوره رقابتهای لیگ نسبت به گذشته بالاتر بود و انگیزه بالای دارت اندازان ما را امیدوار کرد.

البته در برگزاری دومین دوره این مسابقات، "مهدی شایسته" دبیر انجمن دارت نقش کلیدی داشت و تلاش فراوانی از خود نشان داد.

البته زنده یاد "رضا انصاری" دبیر سابق انجمن دارت در راه اندازی این رقابتها دستی بر آتش داشت که متاسفانه 40 روز پیش بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

 

فینال سوپر لیگ سپک تاکرا در تهران

دیدار پایانی مسابقات سوپر لیگ سپک تاکرای باشگاههای ایران در بخش "رگو"، چهاردهم اردیبهشت ماه جاری در تهران برگزار می شود.

 در بازی فینال، تیمهای "کالسیمین" زنجان و "موسسه اعتباری ثامن الحجج" کرمانشاه به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار پایانی ساعت 10 صبح روز شنبه چهاردهم ماه جاری در سالن هندبال (خیابان سئول – تالار فدراسیون هندبال) برگزار خواهد شد.

در مسابقات سوپر لیگ سپک تاکرا در سال 91، 12 تیم حضور داشتند.

موسوی شفیق:

بزودی کمیته های "فوتوالی" در پنج منطقه از کشور فعال خواهد شد

رئیس انجمن فوتوالی از راه اندازی این رشته در چند استان مستعد خبر داد و عنوان نمود: بزودی فوتوالی در استان های گلستان، یزد، خراسان شمالی، سمنان و منطقه آزاد کیش راه اندازی خواهد شد و کمیته های فوتوالی در این مناطق به صورت رسمی به فعالیت می پردازند.

سید "حسین موسوی شفیق" در ادامه افزود: در حال حاضر 11 استان به صورت رسمی در کشور به رشته فوتوالی می پردازند و توانسته اند علاقه مندان بسیاری را جذب این رشته مفرح نمایند و چندین مسابقه استانی را برگزار کنند.

رئیس انجمن فوتوالی همچنین از تغییر چند تن از روسای کمیته های استانی خبر داد و افزود: متاسفانه بعضی از روسای فوتوالی استانها انتظارات مارا برآورده نکردند و عملکرد ضعیفی داشتند که در صدد تغییراتی در این استانها هستیم. همچنین آقای یگانه رئیس اداره ورزش وجوانان و رئیس کمیته فوتوالی منطقه آزاد قشم هم که یکی از روسای فعال ما بود و زحمات زیادی برای توسعه فوتوالی در آن منطقه نموده بود، بدلیل تغییر محل کارشان به شهرستان میناب بزودی جای خود را به فرد جدیدی خواهد داد.

موسوی شفیق همچنین اعلام کرد که با برنامه ریزی صورت گرفته در کمیته های مسابقات و آموزش انجمن، قصد داریم تا در هر ماه یک دوره مسابقات آزاد فوتوالی و دوره های توجیهی مربیگری و داوری در استان ها برگزار نماییم.

 

همایش پروازی و مسابقات پاراموتور گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

انجمن ورزشهای هوایی اعلام کرد: همایش پروازی و مسابقات پاراموتور گرامیداشت "روز ملی خلیج فارس" در جزیره قشم برگزار می شود.

 این رقابتها از روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه جاری به میزبانی کمیته ورزشهای هوایی استان هرمزگان در قشم آغاز می شود.

همایش پروازی و مسابقات پاراموتور به مدت سه روز در این جزیره برگزار خواهد شد. مراسم پایانی این رقابتها روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه جاری همزمان با میلاد فرخنده حضورت فاطمه زهرا (س) انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز