خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

اصفهانی‌ها بر سکوی نخست مسابقات طناب‌کشی کشور

کد خبر : ۵۷۰۸۶

رقابت‌های طناب کشی قهرمانی کشور که در شهرستان کرمانشاه جریان داشت، با قهرمانی تیم "شهرداری نیک شهر" اصفهان بکار خود پایان داد.

رقابت‌های طناب کشی قهرمانی کشور که در شهرستان کرمانشاه جریان داشت، با قهرمانی تیم "شهرداری نیک شهر" اصفهان بکار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، این مسابقات مهیج در سالن "تختی" کرمانشاه برگزار شد و در بازی پایانی تیم اصفهان توانست با حساب 1-2 برابر تیم ابهر (زنجان) به پیروزی برسد و عنوان نخست را از آن خود کند. همچنین تیم‌های کرمانشاه "ب" (صنایع پتروشیمی) و استان کرمان به ترتیب مقام‌های سوم و چهارم را بدست آوردند.

کاپ اخلاق به تیم کرمانشاه "الف" تعلق گرفت و از تلاش و زحمات "سعید رشیدی" مربی برتر سالهای 89 و 90 کشور از استان زنجان نیز تقدیر به عمل آمد.

اسامی تیم قهرمان: محمد ملکیان – بهنام حبیبی – حسن محمد زاده – یوسف حیدری – افشین رحیمی – علی بنی زاده – حسین صفر نژاد – قاسم پور حسینی. سرپرست: نصرالله احدی

کلیه امور مرتبط با جت اسکی و جت بت باید از طریق انجمن پیگیری شود

انجمن جت اسکی و جت بت کشور اعلام کرد: طی تفاهم نامه میان این انجمن و "موسسه رده بندی ایرانیان" (نماینده سازمان بنادر و دریانوردی)، کلیه امور مرتبط با جت اسکی و جت بت باید از طریق انجمن مذکور پیگیری شود.  متن اطلاعیه انجمن جت اسکی به این شرح می باشد:

در راستای انجام وظایف قانونی انجمن جت اسکی و جت بت جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها مرجع قانونی این رشته ورزشی در کشور، انجمن مذکور پس از جلسات کارشناسی با مراجع ذیربط موفق به انعقاد تفاهمنامه با موسسه رده بندی ایرانیان که دارای نیابت از سازمان بنادر و دریانوردی است، شد که طی این تفاهم‌نامه تعیین شماره شناسایی شناورهای جت اسکی و صدور گواهینامه رانندگی جت اسکی و جت‌ بت واگذار شده و موسسه رده بندی ایرانیان نیز متقبل بازرسی فنی و ایمنی و صدور گواهینامه مربوط براساس معرفی انجمن گردید.

لذا ضمن تاکید مجدد بر غیر قانونی بودن هرگونه اقدام به منظور صدور گواهینامه فنی و گواهینامه رانندگی جت اسکی از سوی سایر مبادی خارج از سیستم انجمن، اعلام می‌دارد کلیه امور مرتبط با جت اسکی و جت بت اعم از گواهینامه رانندگی، گواهینامه فنی، مجوز تردد و شماره شناسایی باید از طریق انجمن یاد شده پیگیری شود.

راگبی بازان جوان آماده می شوند

قرار است تیم‌های ملی جوانان کشورمان به مسابقات جوانان آسیا در چین اعزام شوند که در این راستا، انجمن راگبی در نظر دارد رقابت‌های انتخابی را برگزار کند تا بهترین‌ها شناسایی و به اردوی آماده سازی دعوت شوند. انجمن راگبی مقرر کرده مسابقات انتخابی 7 نفره را اردیبهشت‌ماه سال 92 برگزار کند که استان میزبان بزودی مشخص خواهد شد. راگبی‌بازان 15 تا 17 سال قرار است در رقابت‌های انتخابی شرکت کنند و کمیته فنی در جریان آن، بهترین‌ها را مدنظر خواهد گرفت. رقابت‌های راگبی جوانان آسیا از تاریخ 25 مرداد تا 5 شهریورماه سال آینده در شهر نانجینگ چین برگزار خواهد شد و قرار است تیمهای ملی جوانان آقایان و بانوان کشورمان در آن حضور یابند.

سومین مرحله کارگاه آموزشی جهت یابی پایان یافت

انجمن جهت یابی کشور برای توسعه این رشته ورزشی سومین مرحله کارگاه آموزشی خود را برای فرماندهان ارشد سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری برگزار کرد. این دوره یک روزه با حضور 50 نفر از فرماندهان ارشد در مرکز جوانشیر کرج انجام شد. قدرت ا... عظیمیان – نادر ضربعلی‌زاده – محمود منفرد – میثم دهقانی‌زاده – مازیار حیدری مسئولیت تدریس این دوره را برعهده داشتند. این دوره مورد استقبال مسئولین سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری قرار گرفته و مقرر شده انجمن جهت‌یابی 6 دوره مقدماتی ویژه را تا پایان سال 92 برای این سازمان پیش‌بینی کند که مرحله نخست آن از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز