خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

کرمان قهرمان لیگ موی‌تای منطقه 6 کشور شد

کد خبر : ۵۵۷۱۷

مسابقات لیگ موی‌تای در منطقه شش کشور با قهرمانی تیم کرمان، میزبان این رقابت‌ها همراه شد.

مسابقات لیگ موی تای در منطقه شش کشور با قهرمانی تیم کرمان، میزبان این رقابت‌ها همراه شد.

به گزارش ایلنا،  پس از تیم میزبان، تیمهای یزد و بوشهر به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
در پایان این مسابقات، نفرات ذیل در اوزان مختلف به مقام نخست رسیدند: علی اسدی، نیما جهانشاهی، صابر حسینی، سامان حسینی، ستار کمالی، یاسر حسینی، ابراهیم دادنه، حامد شهسواری، ایمان شهسواری، مهدی شیرین آبادی، کیوان دباغی نژاد، محمد حسین میرقهاری، اکبر مختار آبادی همگی از تیم کرمان و اکبر دانش از تیم یزد

برزیل (الف) قهرمان جام جهانی فوتوالی شد

چهارمین دوره جام جهانی کوچک که با حضور هشت تیم قدرتمند "فوتوالی" دنیا در ریودوژانیروی برزیل جریان داشت با قهرمانی تیم ملی برزیل (الف) پایان یافت.
مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات که در دو گروه انجام می شد با برگزاری 12 بازی دنبال شد که نهایتاً دو تیم برزیل (الف) و پاراگوئه از گروه اول و تیم های برزیل (ب) و پرتغال هم از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در روز دوم مسابقات و از مرحله نیمه نهایی، ابتدا تیم های برزیل (الف) و برزیل (ب) به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان برزیل (الف) توانست با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی دست یابد و راهی دیدار نهایی شود. در دیدار دوم این مرحله نیز تیم های پاراگوئه و پرتغال با یکدیگر دیدار کردند که نهایتاً تیم پاراگوئه موفق شد حریف را با نتیجه 25 بر 15 شکست دهد تا در دیدار فینال به مصاف برزیل (الف) برود.

در دیدار رده بندی تیم های برزیل (ب) و پرتغال با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم پرتغال توانست 25 بر 17 تیم حریف را شکست دهد و مقام سوم را از آن خود کند.

دیدار نهایی بین دو تیم قدرتمند برزیل (الف) و پاراگوئه برگزار شد که در پایان تیم برزیل (الف) که از تجربه کاپیتان خود، (رناتو كائوچو (بازیكن سابق تیم ملی فوتبال برزیل، آس رم ایتالیا و فلامینگوی برزیل سود می برد، توانست با نتیجه خیره کننده 25 بر 6 حریف خود را شکست دهد و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

برگزاری کلاس تخصصی داوری در مدرسه جت اسکی

بزرگ پور: "آموزش" در انجمن جت اسکی رل اساسی بازی می کند

یک دوره کلاس داوری جت اسکی بمنظور آموزش و تربیت داور در مدرسه تخصصی جت اسکی کشور واقع در شهرستان نوشهر برگزار گردید.

دبیر انجمن جت اسکی کشور و روئسای کمیته های آموزش، فنی، داوران به جهت مباحث تخصصی در کلاس فوق حضور داشتند.

پس از پایان نوبت صبح، جلسه پرسش و پاسخ در محل مدرسه جت اسکی کشور برگزار گردید و در آن ریاست کمیته های آموزش و فنی نسبت به پاسخگویی در خصوص سئوالات فنی و در ادامه دبیر انجمن نسبت به تشریح سیاستهای کلی انجمن و اهداف کلی مباحثی را ایراد نمودند.

ناخدا ذاکری رییس کمیته آموزش، سینا نظری رییس کمیته داوران، دانیال سلیانچی رییس کمیته فنی و حسام بزرگ پور دبیر انجمن همچنین آقایان اشرفی پور و لنگرودی روئسای کمیته های جت اسکی چالوس و نوشهر در کلاس فوق حضور داشتند.
دبیر انجمن حت اسکی و جت بت در پایان این کلاس گفت: بی تردید بحث آموزش، یک مقوله مهم و تاثیر پذیر است که می تواند در پیشرفت یک ورزش رل اساسی بازی کند.

حسام بزرگ پور افزود: انجمن طی یکسال گذشته در خصوص برگزاری کلاسهای مختلف آموزشی، اقدامات مختلفی را انجام داده است و ما در صدد هستیم سال آینده، دوره های متعدد را با جدیت برگزار کنیم.
وی در خصوص کلاس اخیر داوری در مدرسه تخصصی جت اسکی کشور در نوشهر گفت: کلاس خوبی را برای داوران برگزار کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد.

بزرگ پور از حمایت فدراسیون انجمنهای ورزشی و همچنین داود سلیانچی رییس انجمن جت اسکی به سبب عنایت ویژه به این رشته مهیج تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود تا سال آینده به مدد تعامل مسوولان بتوان جت اسکی را به سوی پیشرفت سوق داد.

سهراب آزاد:

لیگ باعث اعتلای سپک تاکرا می شود

رییس انجمن سپک تاکرا، سطح کیفی مسابقات لیگ در فصل 91 را مطلوب دانست و گفت: بدون شک برگزاری مسابقات لیگ به رشد و اعتلای این رشته مهیج کمک می کند و ما در تلاش هستیم تا فصل آینده این رقابتها را به شکل مناسب تری برگزار کنیم تا از دل آن، بهترینها را شناسایی نماییم.

سهراب آزاد افزود: ابتدا باید از تک تک عزیزان خانواده سپک تاکرا در سرتاسر ایران اسلامی تشکر کنم که در سال 91 با تلاش خود باعث شدند تا این رشته زیبا قدمی به جلو بردارد.در رقابت های لیگ 91 شاهد شگفتی های بسیار بودیم که نشان از نزدیک شدن سطح تیم ها به هم دارد.

وی افزود: وقتی می بینیم شهرداری اراک به سختی می تواند از سد کاسپین قزوین بگذرد و یا اینکه تیم ثامن الحجج کرمانشاه می تواند در دور رفت رقابت های رگو بالاتر از تیم هایی قرار گیرد که از وجود تنی چند از ملی پوشان سود می برند، همه وهمه نشان از پیشترفت سپک تاکرا در میان جوانان علاقه مند است.

آزاد ادامه داد: رقابت های لیگ امسال را در 4 رشته و سه سید برگزار کردیم و همین باعث شد تا انگیزه ها در میان تیم هایی چون فارس و سیستان بیشتر شوداین کار انجمن به خاطر فراگیر شدن سپک تاکرا در میان تیم های درجه دوم و سوم صورت گرفته است و استعداد های جدیدی در این رشته کشف کردیم. خدا را شاکرم که در این راه موفق عمل کردیم.
وی افزود: سال پر کاری را پشت سرگذاشتیم، برگزاری رقابت های لیگ برای آقایان و بانوان، حضور موفق در رقابت های جهانی،کسب سهمیه برای حضور در رقابت های لیگ جهانی،برگزاری کلاس های متعدد داوری و مربیگری در سرتاسر ایران اسلامی،برگزاری اردوهای موفق برای ملی پوشان،اولین نشست هم اندیشی با حضور مسئولان کمیته های سرتاسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان،کسب کرسی ریاست کنفدراسیون غرب آسیا،نایب رییسی فدراسیون اسیایی و حضور در هیات رییسه فدراسیون آسیایی و.... که همه و همه آنها با همکاری زحمت کشان خانواده سپک تاکرا در سال 91 شکل گرفته و امیدوارم که این روند را در سال اینده هم شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز