خبرگزاری کار ایران

اخبار فدراسیون انجمن‌های ورزشی؛

دو مربی ایرانی به پاکستان عزیمت کردند

کد خبر : ۵۵۱۸۲

دو تن از مربیان فعال در رشته کریکت بمنظور شرکت در کلاس بین المللی و پیشرفته در پاکستان به شهر لاهور عزیمت کردند.

دو تن از مربیان فعال در رشته کریکت بمنظور شرکت در کلاس بین المللی و پیشرفته در پاکستان به شهر لاهور عزیمت کردند.

به گزارش ایلنا، ثریا سلطانی نژاد از استان کرمان و آقای اصغر رییسی از استان سیستان و بلوچستان در این دوره از کلاس بین المللی حضور یافته اند.

کلاس یاد شده در شهر لاهور و تا 25 اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت و قبولشدگان موفق به اخذ گواهینامه درجه سه بین المللی خواهند شد.

در رشته کریکت، گواهینامه درجه سه برخلاف برخی از ورزشها در زمره بالاترین درجه محسوب می شود.

این دو مربی کشورمان دارای گواهینامه درجه دو بین المللی هستند که در صورت قبولی در کلاس لاهور به موفقیتی بزرگ نائل خواهند شد.

خلیل پشتیبان: آموزش در انجمن آلیش، سرلوحه کار قرار دارد

رییس کمیته آموزش انجمن آلیش کشور با اشاره به برگزاری چهار دوره کلاس مربیگری و داوری این رشته در سالجاری، گفت: عنایت انجمن به ارتقای سطح دانش مربیان و داوران قابل ستایش است.

خلیل پشتیبان افزود: در سالجاری کلاسهایی در استان‌های فارس، گلستان، البرز و کردستان برگزار شد که حضور پربار و موثر مربیان و داوران کشور در این دوره ها، خستگی را از بدن ما خارج کرد.

وی ادامه داد: در استان فارس 48 داور و 50 مربی، در استان گلستان 23 داور و 35 مربی، در استان البرز 34 داور و 39 مربی و در کردستان 40 داور و مربی حضور داشتند که در مجموع بسیار پربار بود.

پشتیبان با قدردانی از حمایت فدراسیون انجمنهای ورزشی و بویژه سرپرست انجمن آلیش از برپایی این نوع کلاسها، گفت: خوشبختانه مربیان و داوران آلیش در سالجاری، بخوبی دروس لازم را فرا گرفتند و ما را امیدوار کردند.

رییس کمیته آموزش انجمن آلیش کشور با تاکید بر اینکه مقوله آموزش سرلوحه کار قرار دارد، اضافه کرد: در سال 92 و در نخستین قدم بنا داریم اواخر فروردین ماه کلاس درجه دو مربیگری و داوری را برگزار کنیم که در حال حاضر استان گلستان برای میزبانی آن اعلام آمادگی کرده است.

البته ما این حرکت را با جدیت ادامه می دهیم که رئوس آنرا متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

ارسال تجهیزات ابتیاع شده کریکت به لرستان و کردستان

در سایه تلاش و رایزنی انجمن کریکت، لوازم و تجهیزات این رشته دریافت شد و در نخستین اقدام، برخی از آن به استانهای لرستان و کردستان ارسال گردید.

این تجهیزات همزمان با برگزاری دوره آموزش کریکت در دو استان یاد شده توسط محمود رشید دار سرمربی تیمهای ملی کشورمان، اهداء شد.

قرار است انجمن کریکت، دیگر لوازم ابتیاع شده را به مرور به استانهای فعال و مورد تایید ارسال نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز