خبرگزاری کار ایران

جبار قوچا‌ن‌نژاد:

میزان کمک‌ زیادی به رشد والیبال خراسان کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۸

امسال می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم اما با كم تجربگی بازیكنان جوانمان این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: در سایه همدلی و اتحاد بازیكنان و كادر فنی تیم والیبال میزان دستاوردها و بردهای زیادی برای والیبال استان در لیگ امسال رقم خورد.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد كه تیمش دیروز 25 بهمن ماه همانند اولین بازی خود در لیگ برتر والیبال سالجاری توانست در آخرین بازی از هفته پایانی دور برگشت این رقابت‌ها مقابل میهمانش پیشگامان كویر یزد با كسب پیروزی 3 بر 2 لیگ را با برد به پایان رساند عنوان كرد: در یك بازی بسیار نزدیك و دارای ارزش فنی بالا مقابل تیم پرمهره حریف همانند بازی ابتدایی لیگ، بازی تماشاگر پسندی را شاهد بودیم و لیگ را با خوشحالی و رضایت هواداران به پایان رساندیم.

وی با بیان اینكه حضور تیم والیبال میزان در لیگ برتر والیبال كشور در چندسال اخیر دستاوردهای بسیاری برای والیبال خراسان رضوی داشته به استقبال اندك تماشاچیان از این ورزش در دهه‌های گذشته اشاره كرد و گفت: در سایه تلاش چندین ساله تیم میزان در لیگ برتر امسال شاهد بودیم كه سالن مهران دیگر جوابگوی حجم تماشاچیان نمی‌باشد.

قوچان‌نژاد با بیان اینكه تیم والیبال میزان یكی از سرآمدترین تیم‌های حاضر در لیگ به لحاظ اخلاقی و فرهنگی بود عنوان كرد: با رعایت منشوری كه باشگاه میزان ترسیم كرده بود امسال هیچ‌یك از بازیكنان و كادر فنی كارتی از داوران دریافت نكردند و برای هیچ موضوع انضباطی به كمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده نشدند و این یكی از بردهایی بود كه امسال علاوه بر پیروزی های دیگر برایمان بوجود آمد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی با اشاره به استفاده از تمامی سرمایه‌های بومی والیبال استان در تیمش در لیگ برتر امسال عنوان كرد: یك اتفاق خوشایند دیگری که امسال شاهد آن بودیم ابراز علاقه نونهالان، ‌نوجوانان و جوانان بسیاری برای حضور در تیم‌های پایه تیم میزان بود و به نوعی تیم والیبال میزان توانست والیبال استان را زنده کند.

وی با بیان اینكه امسال تقریبا تمامی مربیان بین المللی استان خراسان رضوی به نوعی در كنار هم در سایه رفاقت و همدلی در تمامی رده‌های سنی در باشگاه والیبال میزان فعالیت كردند، عنوان كرد: یكی از تنها تیم‌هایی بودیم كه تمامی كارد فنی مان بومی بود.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی اذعان کرد: با داشتن یك حامی مالی ثابت برای والیبال استان در سال آینده به دنبال تشكیل آكادمی والیبال خراسان رضوی هستیم تا با همدلی و رفاقت كه در بین نیروهای بومی وجود آمده با آینده سازی روزهای رشد و پیشرفت را شاهد باشیم و در سال های آینده ملی‌پوشان بیشتری را به كشور معرفی كنیم.

سرمربی تیم والیبال میزان با اشاره به معرفی نوید مشجری آنالیزور تیم ملی از والیبال خراسان اظهار كرد: امسال نیز آرمین گلكار، آنالیزور تیم، کمک شایانی به ما کرد و قطعا در سال آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

قوچان نژاد با بیان اینكه رشد 4 پله‌ای جایگاهمان نسبت به سال گذشته اتفاق خوبی است، عنوان كرد: امسال نیز می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم اما با كم تجربگی بازیكنان جوانمان این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: ما از همین الان باید برای لیگ برتر سال 92 برنامه‌ریزی‌های خود را آغاز كنیم كه قطعا با اتحاد و همدلی كه وجود دارد و حمایتی كه امسال از هواداران دیدم عزم خود را جزم كرده‌ایم كه جایگاه بهتری را در سال آینده در لیگ برتر داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز