خبرگزاری کار ایران

فردا در مورد رفتن و ماندنم تصمیم‌گیری می‌شود‎؛

نهرودی: وزارت ورزش به بوکسورهای المپیکی کم لطفی کرد

یک جمله کلیشه ای داریم که می گوید من سرباز فدراسیون هستم و تا زمانی که فدراسیون بخواهد به هر صورتی که ممکن باشد بنده فقط می خواهم کمک بکنم.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان تاكید كرد كه وزارت ورزش و جوانان بوكشورهای المپیكی را مورد بی مهری قرارداد.

حسین نهرودی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملكرد بوكسورهای ایران در المپیك افزود: من از عملکرد بوکسوروهایمان در المپیک رضایت کامل دارم. انشاالله در آینده روزهای بهتری را داشته باشند. در مورد دو بوکسورمان مظاهری و روزبهانی حق کشی شد، به ویژه در خصوص مظاهری باید بگویم قبل از المپیک مقابل حریف ایتالیایی 5 بار و حریف آذربایجانی 3 بار مبارزه کرده بود که نسبت به هر دو حریفش برتری داشت.

وی ادامه داد: فقط من نمی گویم ولی اکثر کارشناسان به این موضوع اعتقاد دارند که عملکرد بوکسورهای کشورمان در المپیک رضایت بخش بود. البته در این بین برخی از کارشناسان هم نظر خود را اعلام نمی‌کنند و سعی دارند نظراتشان پنهان بماند.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص اینكه چرا به ناداوری‌ها در المپیك اعتراض نكرده گفت: من 23- 24 سال قبل هنگامی که قبل از مسابقات انتخابی حق بابک مقیمی را خوردند به نشانه اعتراض به سمت میز ژوری رفته و بر ناداوری تاکید کردم که در آنجا داوران مسابقه اعلام کردند بنده باعث تحریک بوکسور شدم و در وحله نخست بوکسور باید رینگ را ترک کند تا بعد از آن به اعتراضم رسیدگی شود اما این اعتراض من علاوه بر اینكه مورد پذیرش قرار نگرفت ممكن بود من را چند دوره از حضور در مسابقات محروم كنند.

وی ادامه داد: در دیدار مظاهری هم در المپیک لندن دیدم این ورزشکار کشورمان به مانند انبار باروت است که بایک جرقه منفجر می شود و اگر بنده کوچکترین اعتراضی در راستای مسائل داوری می کردم به طور یقین مظاهری دیگر قابل مهار نبود. به همین دلیل من سعی کردم او را آرام کنم.

نهرودی در خصوص ادامه فعالیتش در تیم ملی تاکید کرد: یک جمله کلیشه ای داریم که می گوید من سرباز فدراسیون هستم و تا زمانی که فدراسیون بخواهد به هر صورتی که ممکن باشد بنده فقط می خواهم کمک بکنم. این موضوع را هم باید متذکر شوم زمانی که هدایت تیم ملی بوکس را برعهده گرفتم هیچ قولی مبنی بر نتیجه گیری در المپیک به روسای فدراسیون ندادم و حتی نتایجی که در المپیک به دست آمد دور از دسترس بود. من فقط برای موفقیت در بازی های آسیایی قول موفقیت دادم چراکه نیاز به 3 سال و نیم فرصت بود. با این حال روز دوشنبه در فدراسیون بوکس جلسه هیات رئیسه ای خواهیم داشت و در این جلسه به جمع بندی می رسیم که برای آینده چکار کنیم و چه تصمیماتی اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: نکته ای که باید توجه داشت اینکه من برای فدراسیون تصمیم نمی گیرم بلکه آنها هستند که در خصوص من باید تصمیم گیری کنند. هیات رئیسه که خود من هم جزء آن هستم در خصوص ادامه فعالیتم تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص توزیع پاداش های ورزشکاران المپیکی گفت: به نظر من وزارت ورزش نسبت به ورزشکاران المپیکی بوکس در اهدا جوایز کم لطفی داشت. به طور نمونه حق روزبهانی بود حداقل به این مراسم دعوت می شد و یک تشکر خشک خالی از او می کردند. اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. یا در مورد مظاهری که مسئولین در لندن قول داده بودند از او تقدیر کنند حداقل باید در حد یک مدال آور برنز از او تجلیل می شد. به هر حال آنها زحمت خود را کشیده اند و متاسفانه حقشان تضییع شد و نیاز بود بیشتر از این ها به آنها توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز