خبرگزاری کار ایران

کریمی بهترین گزینه فدراسیون بود؛

افلاکی: انتخاب فریبزر عسگری از پایه غلط بود

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۶۸

او با وجود اینکه چند سالی از دنیای تکواندو دور بود اما در بین کاندیداهایی که فدراسیون در نظر گرفته بود، بهترین گزینه بود.

کارشناس تکواندوی کشورمان با اشاره به انتخاب مرتضی کریمی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: از بین گزینه‌هایی که مدنظر فدراسیون بودند کریمی بهترین بود.

مجید افلاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: مرتضی کریمی سابقه مربیگری داشت و حالا که به عنوان سرمربی انتخاب شده، باید ببینیم در اطرافش کدام مربیان را برای دستیاری انتخاب خواهد کرد. او با وجود اینکه چند سالی از دنیای تکواندو دور بود اما در بین کاندیداهایی که فدراسیون در نظر گرفته بود، بهترین گزینه بود. الان هم مهم است چه ابزاری در اختیار مرتضی کریمی قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: ابزار می‌تواند از نفرات گرفته تا امکانات و تجهیزاتی که لازم است، باشد. انتخاب قبلی که از پایه غلط بود، اما الان معتقدم می‌توانستیم به جوانان اعتماد کنیم. هر گاه به جوانان اعتماد کردیم جواب گرفته‌ایم. ما قهرمانان خوب کم نداریم، کسانی که صاحب افتخار هستند. باید به جوانان بااستعدادی که خاک شیاپ‌چانگ را خورده‌اند فرصت بدهیم تا توانایی های خود را نشان دهند.

این کارشناس تکواندوی کشورمان اضافه کرد: به نظر من فردی مانند رضا زواره می‌توانست مورد استفاده در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان قرار بگیرد. در گذشته جلساتی از مجموعه قهرمانان تکواندو برگزار نشد تا با خرد جمعی برای تیم ملی تصمیم‌گیری شود، در حال حاضر می‌توانستیم این کار را انجام دهیم اما متاسفانه باز هم آقایان جرات نداشتند این کار را انجام دهند با این حال به انتخاب مرتضی کریمی خوش بینم و د عا می‌کنم در کارش موفق شود. انشاالله نتیجه لازم را بگیرد.

افلاکی همچنین تاکید کرد: آقایان نباید فراموش کنند که برای دفاع از عنوان قهرمانی به مسابقات جهانی خواهند رفت و دیگر بهانه‌ای برای عدم نتیجه‌گیری وجود ندارد که بگویند ورزشکار مصدوم بوده، مربی نداشتیم یا مربی به تیم ملی دیر ملحق شد. 5 ماه تا مسابقات جهانی فرصت داریم و می‌توان تیم ملی را با آمادگی کامل به این رقابت‌ها اعزام کرد.

این ملی‌پوش سابق تکواندو همچنین متذکر شد: ما عمر خود را برای تکواندو گذاشته‌ایم و ملت ایران منتظرند عملکرد تیم ملی را در مسابقات جهانی ببینند.

وی در پایان افزود: رقابت‌های المپیک، جام‌جهانی، قهرمانی‌های آسیا، قهرمانی نوجوانان برگزار شد و تمامی علاقه‌مندان به تکواندو عملکرد این آقایان را دیدند، اما دیگر برای مسابقات جهانی بهانه‌ای وجود ندارد. باید از عنوان قهرمانی دفاع کنند و کار بسیار سختی در پیش دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز