خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال؛

پیكان انتقام شكست دور رفت را گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۶۷

تیم پیكان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر میزان خراسان را شكست داده و انتقام شكست دور رفت را بگیرد.

هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر والیبال با انجام 6 دیدار برگزار و تیم پیكان با پیروزی برابر میزان خراسان ضمن گرفتن انتقام شكست دور رفت، صدرنشینی خود را نیز تداوم ببخشد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال از ساعت 17 تیم میزان خراسان میزبان پیکان تهران بود و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

در پایان مسابقه فوق تیم پیكان موفق شد با نتایج (28 بر 26)، (25 بر 16) و (25 بر 17) ست های اول تا سوم را به نام خود رقم بزند تا مجموع امتیازات خود را به عدد 33 ‌رسانده و جایگاه خود را تثبیت كند. به این ترتیب پیكان موفق شد انتقام شكست دور رفت را در خانه حریف بگیرد.

از ساعت 16 رقابت تیم های آلومینیوم المهدی بندرعباس بازرگانی جواهری گنبد آغاز شد. در این دیدار تیم بازرگانی جواهری گنبد موفق شد نتایج ست های اول (25 بر 20) و دوم (28 بر 26) را به نام خود ثبت كند اما آلومینیوم موفق شد ست های سوم (25 بر 22) و چهارم (25 بر 21) را به نام خود ثبت كنند تا كار به ست پنجم برسد. در ست پنجم تیم آلومینیوم موفق شد با نتیجه 17 بر 15 حریف خود را به زانو در آورد.

گفتنی است، سایر مسابقات این هفته در حال برگزاری است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز